Scris de win_gabriela
|
Sâmbătă, 11 Iulie 2009 12:16 |
Va scriu din TG MURES Am cumparat duminica 5 iulie un aspirator SEVERIN prin intermediul magazinului Kauf din oras. Produsul imi place foarte mult, este foarte usor de UTILIZAT este si comod fata de alte aspiratoare, dar am o problema. ASPIRATORUL A FUNCTIONAT 3 ZILE ATAT 3 ZILE!
Ieri am fost la magazin sa vad unde trebuie dus asipatorul la service, pentru ca are garantie - si SURPRIZA raspunsul a fost la SIGHISOARA. Care se afla la 51 de km de oras un raspuns mai aberant nici nu puteau sa-mi dea angajatii magazinului. CAnd se pune in vanzare un produs, cumparatorul trebuie instiintat cu detalii, nu dupa ce achiti un produs sa vezi ca de fapt service exista in alte orase, nu si in orasul ii care ai tu domiciliul. E URLATOR LA CER!!!! trebuia sa ma trimita in AFRICA pentru a putea duce aspiratotul la service. Azi am luat decizia sa anunt si Protectia consumatorului SI PE INTERNET PE MAI MULTE FORUMURI pentru ca asta INTRECE DEJA orice imaginatie. Sa afle poporul roman ce cretinisme se intampla cand sunt pusi niste IPOCRITI pe scaune de conducere MAGAZINUL este in TG MURES si service la SIGHISOARA, e culmea! Mie mi se pare ca deja este un AFRONT prea mare la buzunarul cumparatorului!
Trackback(0)
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 11 Iulie 2009 15:29 |