920
(5 voturi, in medie 4.20 din 5)
Scris de adrinopolis
|
Luni, 09 Noiembrie 2015 22:00 |
Supermarketurile si magazine ne fac sa platim mai mult pentru produse identice. Cum? Simplu. In imagine de mai sus se vede pretul pentru o sticla de 1.4 l de lapte. Nimic deosebit doar ca atunci cand te uiti la cat costa 1 l de lapte valoarea indicata e gresita. De fapt laptele din imagine nu costa 3.64 RON/l ci 4.42 RON/l cat obtineti daca impartiti 6.19 la 1.4. Sa fie de vina matematica pe care cei de la Metro nu o stapanesc (sau poate o stapanesc in defavoarea clientilor)? Sau poate astfel sortimentul de lapte din imagine se vinde mult mai bine deoarece clientii cred ca au facut o afacere si celelalte sortimente (in realitate mai ieftine) nu se vand. Si oare cate alte produse sunt la fel etichetate si noi, neverificand calculele facute de cei de la supermarket, cadem in plasa lor si le facem targetul de vanzari. Ati patit ceva similar? Scrieti un comentariu mai jos.
Trackback(0)
|