Agentia Romtravel Europabookings- TEAPA!!! PDF Imprimare Email
Scris de Tabeja
Joi, 09 Mai 2013 11:41

Buna ziua,

am patit-o si noi cu agentia de turism Romtravel. Am achizitionat un voucher de pe reduceri.azi pentru o plecare la Venetia. Totul bine si frumos pana au inceput tiganiile: transmitere rezervari dupa o luna de la plata (noroc c-am avut o luna),amanari, lipsa de raspunsuri si motive stupide de ce nu le-au trimis si totusi nu le-au trimis pana nu le-am scris ca sun la OPC. S-a anulat zborul pe care l-am rezervat, dar n-au fost in stare sa ne anunte. Apoi numai minciuni si intr-un final, cu o zi inainte de plecare am sunat la hotel si de fapt nu aveam cazare- am avut in alt hotel- cu acelasi nume- La Meridiana, cand am ajuns acolo era anulata rezervarea, am platit o noapte din buzunarul propriu si in ziua urmatoare s-a clarificat cat decat, insa banii nu i-am vazut nici in ziua de azi- bani platiti in plus, nervi si agitatie si mutat de pe continent- langa Mestre, pe insula Lido- lucru care ne-a scurtat vacanta si asa scurta. Cu plata acelei nopti in plus pentru incurcatura creata de ei (de fapt lipsa 1 nopti de cazare) ne tot amana, iar cand i-am spus ca sunam la OPC a zis ca atunci nici nu ne mai da banii. Asta a fost ieri, iar vancata a fost in perioada de 16-18 aprilie a.c. Detalii mai sunt multe, dar nu mai intru in ele, ideea e ca am inceput demersurile la OPC si nu ne oprim aici. Este o firma fantoma, care da numai tepe, neserioasa, d-na Biclea nu stie nici sa scrie, la fel si fetele ei, este incoerenta in vorbire- o fi avand si ceva probleme la mansarda- si plina de minciuni ordinare si tepe. Ma mira faptul ca inca functioneaza in “sediul” lor cu site inexistent si adresa de gmail :) ) la adresa Precupetii Vechi 52. Ideea e ca trebuie sesizate autoritatile si site-ul, pentru ca aceasta “ghena” de agentie, sa nu mai aiba cui sa-i traga tepe.

Trackback(0)
Comentarii (6)add
Rom Travel Europabooking
Postat de sacagiu mihaela , mai 27, 2013
buna ziua,
Feritiva de de aceasta agentie.
Riscati sa va pierdeti banii sau linistea unei vacante binemeritata.
Daca ati fost pacaliti si mai aveti documentele,va rog sa ma contactati, intrucat eu ii fac plangere pentru inselaciune la Politie.
tel. 0722281169
Voturi: +11
Si eu am fost tepuita de aceasta agentie
Postat de Deaconescu Rodica , iunie 05, 2013
Trebuia sa plec in Venetia si astazi primesc acest mail:Cu regret va informam ca SC ROM TRAVEL EUROPA BOOKINGS.COM SRL trece prin momente financiare dificile, datorita intrarii intrarii in insolventa a unor parteneri si este nevoita sa anuleze pentru moment sejurul dumneavoastra. Se va incerca returnarea contravalorii serviciilor in cel mai scurt timp posibil sau reprogramarea excursiei
. Estimam ca returnarea banilor se va face in maxim 30 zile, intrucat intentionam sa oprim compania din a intra in insolventa, si sa returnam toate contravalorile contractelor pe cale amiabila.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat si va stam la dispozitie pentru orice clarific.
Bine,asta dupa multe telefoane si mailuri si nervi.Am gasit pe facebook un domn care spunea ca e o agentie fantoma si ca e in insolventa asta se intampla in 2012.Vreau ca aceasta ''doamna'' sa plateasca pt ilegalitatile pe care le face.
Voturi: +7
a recuperat cineva banii de la rom travel in luna iunie 2013?
Postat de adragan , iunie 28, 2013
Pentru ca si eu sunt pagubita de aceasta firma, vreau sa fac demersurile necesare pentru recuperarea banilor si radierea acestei firme. Poate postati metode de recuperare
Voturi: +2
am dat in judecata firma si persoana
Postat de adrianar , iulie 11, 2013
buna ziua si eu sunt pagubita de aceasta firma ,trebuia sa plec pe 24 si nu am mai plecat pentru ca au disparut Dnele din str.Precupetii de la Rom travel
in cazul in care va intereseaza ,sunati ma si va voi da nr tel al avocatei care ma reprezinta si cred ca daca ne unim toti reusim POATE?! sa recuperam banii
0746209533
am si reclamatie la politie,sectia 8
Voturi: +6
...
Postat de lumidar , iulie 27, 2013
si noi am dat-o in judecata , avem peste tot plangeri , insa nimic pana acum !
Voturi: +1
A recuperat cineva paguba?
Postat de adragan , ianuarie 14, 2014
Sunt una din zecile de pagubiti de aceasta "firma", am facut plangere la politie, dar pana acum nu s-a intamplat nimic. Exista un dosar penal deschis la sectia de politie sect.2. cei de la cercetari penale, (care au binevoit sa-i dea drumul din arestul preventiv) mi-au comunicat ca se incearca returnarea sumelor de catre aceasta "doamna"