ESD-ROM si Samsung Inseala clientii Imprimare
Scris de mosmartin66   
Marţi, 04 Octombrie 2016 13:28

Salut,

Am un Samsung Galaxy S7 Edge si i-am spart display-ul. Am sunat la Samsung Romania si m-au directionat catre EDS-ROM sa ma duc la ei si sa il repar acolo. Zis si facut m-am dus la ei si au reparat telefonul in 2-3 ore. Pe drum spre casa am observat o pata mica si neagra pe display-ul nou si m-am reintors la dansii sa il repare. Mi-au promis ca in 3-7 zile o sa ii inlocuiasca din nou display-ul ca are defect de fabrica si numai au altul pe stoc. Asta se intampla pe data de 1 septembrie. Pe website-ul lor scrie ca daca reparatia dureaza mai mult de o ora iti da telefon la schimb sa te folosesti de el, si ca reparatia nu poate sa dureze mai mult de 15 zile. Astazi este 30 sept 2016 si nici pana astazi nu mi-au reparat telefonul pe motiv ca nu au display-ul. Nu vor sa imi dea telefonul inapoi si banii si stau ca prostu fara telefon. Am facut reclamatii peste tot si cred ca degeaba inclusiv la Politie pentru inselaciune. Ceea ce e de retinut este sa evitati acest service si daca se poate produsele Samsung. Isi bat joc de clienti. Cand ii sun sa vorbesc cu ei, sunt niste nesimtiti mai au un pic si rad de mine.

ESD724445 este nr fisei de reparatie

Cheers

Ultima actualizare în Marţi, 04 Octombrie 2016 14:26