Primul site de reclamatii - Reclamagiu.ro
Serviciu reparatii ARCTIC -Lasa de dorit PDF Imprimare Email
Reclamatii - Reparatii - service
Scris de DANIELA   
Miercuri, 15 August 2018 04:53

Am cumparat o masina de spalat arctic pe care am puso in functiune dupa 4 luni de zile.

Spre ghinionul meu ,masina nu vrea sa pornesca . Deci sun serviciul client care imi spune que dupa 2 zile vine cineva la a dressa indicata ca sa repare masina.

Dupa ce am steptat toata ziua in care nu s-a prezentat nimeni si nici macar nu m-a avertizat ca nu poate sa vina ,tot eu sun din nou si mi se spune que baietii au avut multe comenzi si de accea nu au putut veni la mine.

Eu inteleg si asa ceva ,dar nici macar nu au avut bunul simt sa ma avertizeze . Asa ceva n-ar trebui sa existe intr-o societate care se vrea de calitate.

Deci daca cumparati produse Arctic, s-ar putea sa aveti probleme din prima zi de la cumparare ca si mine, si apoi daca mai aveti nevoie si de reparatii, va doresc mult curaj si rabdare, pentru ca va trebuie ,deoarece nu sint niste profesionisti.

Ultima actualizare în Joi, 27 Septembrie 2018 21:39
 
slideshop.ro site-ul tepelor PDF Imprimare Email
Reclamatii - Shopping
Scris de flavia   
Marţi, 31 Iulie 2018 20:15

Buna seara,

Am bantuit, asa cum fac multi dintre voi, printre site-urile online cautand anumite produse,sa vad ce a mai aparut...si iau hotaratea sa comand un suport pentru sticle de pe site-ul www.slideshop.ro, astept comanda ca orice cumparator de buna credinta...ajunge comanda...cand deschid coletul...un placaj proaspat vopsit ( mai bine il vopsea un copil de gradinita) care vroia sa para un suport de sticle...oricum nu era ce comandasem...m am speriat asa ca am sunat la numarul de pe site si i-am explicat persoanei care a raspuns ca am primit ceva total diferit de ce am comandat...Acesta lipsit de respect imi spune ca el e la masa si ca sa-i transmit prin whatsapp poze cu ce am primit ca el acum mananca.. Am banuit ca voi avea mari probleme cu acest individ...trimit pozele...ma resuna si imi explica ca s-au incurcat cumva comenzile si ca acum pregateste coletul cu ce suport am comandat initial... Trec vreo cateva zile...nu se intampla nimic asa ca incerc sa sunt iar la numarul de pe site (0767) 558 777‬ unicul numar care exista pentru acest site, raspunde iar acest baiat foarte deranjat ca il sun ...ii explic din nou toata problema si pe un ton de mahala imi spune ca sa trimit coletul ramburs la FAN COURIER apusului ca el merge zilnic si ca o sa mi iau banii inapoi ( 195 de lei= un placaj gaurit)

Fac acest lucru si evident ca deja au trecut 5 zile de cand am trimis coletul ramburs si el nu l- a ridicat...am incercat sa mai sun pe acel numar de mobil...dar nu-mi mai raspunde...asa ca am inceput sa sunt de pe telefoane diferiteca asa raspunde...si ma plimba cu vorba ca azi ridica coletul...Deci va recomand sa nu comandati de oe acest site www.slideshop.ro chiar daca. are produse interesante, pentru ca sitr-ul este o inselatorie iar pozele cu produse nu sunt reale.

Acum ramane sa astept curierul sa se intoarca cu acel placaj pentru care am platit 195 de lei ...si sa mai platesc si curierul returul coletului ( 25 de lei) deci asta e invatare de minte!

Am incercat sa fac reclamatie la ANPC...dar nu am factura...firma e inregistrata in Bulgaria...e o inselatorie frumos mascata! Am sa incerc sa sesizez si politia( daca ma baga cineva in seama pe acolo)

Ultima actualizare în Marţi, 31 Iulie 2018 20:55
 
Reclamație Kaufland PDF Imprimare Email
Reclamatii - Angajatori
Scris de cristina   
Miercuri, 06 Iunie 2018 19:10

În cele ce urmează vă vom comunica câteva dintre problemele cu care ne confruntăm în filiala 4100 Ploiești. După cum știți, în ultima vreme s-au schimbat managerii acestei filiale, am trecut prin bune, prin rele, am mai rămas o mână de oameni cu vechime în Kaufland, unii s-au orientat către alte domenii.

Ținem să precizăm un lucru încă de la bun început,că în ultimele 7 luni situația s-a schimbat în rău și asta de când la conducere a venit doamna Naghy Alexandra. Este un om ce nu știe ce este aceea o echipă, nu știe să vorbească pe un ton amiabil, țipă, urlă, ba mai mult ne jignește, ne face ineficienți, incompetenți și chiar proști. Noi nu suntem sclavi pe plantația nimănui ca să acceptăm un asemena comportament. Îi recomandăm un control psihiatric de specialitate pentru că aici se lucrează cu oameni, nu cu roboți. Așa ceva este inadmisibil, am avut atâția manageri, dar am primit respect din partea acestora, ne ascultau în tot felul de probleme și ne și ajutau în rezolvarea acestora.

Conform informării de la vizierul filialei în care se spune că planificarea se afișează cel târziu joi la ora 15:00, cu programul de până la peste 2 săptămâni, acest lucru nu se respectă, planificarea fiind pusă duminica seara doar pentru săptămâna următoare. Mai scrie că după 10 zile consecutive se vor da 4 zile libere, nu este așa, s-au dat 2 zile libere dupa 9-10 zile lucrate, urmate de alte 8,9 sau chiar 10 zile lucrate.

Pauza unora dintre noi nu este respectată în sensul că sunt chemați prin stație ssă apeleze sau să vorbească cu diferite departamente, unde este corectitudinea și respectul față de angajat? În consecință cerem anularea difuzorului din sala de mese.

Când venim de pe raion să intrăm pe casa de marcat venim murdari, transpirați, clientul observă. Unde este amabilitatea față de client? Angajatul de la frische este chemat pe raionul legume-fructe, apoi se întoarce la frische, este igienic? Același echipament îl are.

Clienții tot mai nemulțumiți: nu găsesc pe nimeni pe raion pentru informații. Clienții spun: „Trebuie să schimbăm magazinul, ne-am săturat să nu găsim produsele la raft, și de cozile de la casă”, și asta din cauza lipsei personalului. Clienții ne întreabă „Se închide Kaufland-ul? Nu există marfă la raft”. Aceștia nu înțelleg ce se întâmplă.

Știți că angajații part-time au fost obligați să se scaneze la ieșirea din program pentru a nu se intra în abatere și apoi să rămână să își termine treaba pe raion? Pentru că nu a fost timp suficient deoarece era planificat doar un angajat până la ora închiderii.

Pe raion nu se ia pauză până nu se bagă 5-6 paleți de marfă, păi omul nu poate lucra nemâncat. Pe case se stă 6-7 ore fără pauză, caz concret casieră planificată 10 ore, după 8 ore abia a primit pauză. Este oare posibil???

Acestea nu sunt valorile Kaufland, angajatul trebuie respectat, aici nu este omenie. Angajații vin la serviciu cu frică și nu spun niciodată problemele tot de frica de a nu-și pierde locul de muncă sau a fi bătaia de joc a superiorilor. Nimeni nu verifică în sistem ceea ce trebuie, ci doar cifre și încasări. Oare nu se sesizează nimeni de ce avem atâția colegi în concedii medicale, bolnavi și istoviți, diagnostic de hernie de disc, scolioze, operații și alte probleme de efort maxim? Mulți dintre ei au demisionat din cauza presiunii.

Casierii au fost trimiși abuziv la Imbiss fără școlarizare și fără echipament adecvat, deși medicii specialiști le-au interzis unora să presteze muncă în frig sau umiditate. Incidentul care a avut loc de curând la Imbiss s-a produs din cauza acestui lucru, fără școlarizare în prealabil, echipament de protecție adecvat și stres maxim, casiera respectivă luând vina asupra ei de frica de a nu avea repercursiuni din partea superiorilor. Trebuia spus adevărul polițiștilor și celor de la salvare.

Legat de departamentul case, de curând, doamna manager, daca o putem numi așa, a spus că își va face probleme când cozile vor fi până la raionul Mopro. Cum este posibil asta?

Vizitele făcute de către superiori vă rugăm să nu le mai anunțați din timp, pentru că managerul antrenează angajații astfel că veți găsi totul în ordine și nu reflectă realitatea. Veniți pe neașteptate!!!

Dorim să lucrăm într-un mediu plăcut și să fim într-adevăr o echipă, fără să ne simțim sclavi ai acestei filiale. Nu putem fi eficienți și să dăm randament sub această presine și stres continuu provocat de către superiorii noștri direcți, în speță: șef de zi, manager.

În speranța că toate acestea vor fi citite de cine trebuie, așteptăm soluționarea problemelor deoarece va veni o zi când nu o să mai intre niciun angajat să lucreze și nu o să se deschidă magazinul.

Vă mulțumim!

Angajații 4100, Ploiești.

Ultima actualizare în Joi, 07 Iunie 2018 16:53
 
Site defăimător asupra conținutului PDF Imprimare Email
Reclamatii - Internet
Scris de Daniilkov   
Luni, 28 Mai 2018 14:06

Salut,

 

Am o problemă cu un site web, care duce la defăimarea internauților prin minciuna informațiilor din acest site web numit https://slabestecumine.net

Acesta este inițiat de o domnișoară pe numele ei Alina Ionela Ciucur din Turburea, Gorj; aceasta dorea să își povestească viața ei în lupta cu kilogramele, problema e că îți povestești viața pe internet, dar nu oferii și informații false care duc la defăimare și contrazicere explicită.

Totodată site-ul Slabeste cu mine este din site-urile care nu au niște reguli de folosire sau o mențiune asupra TG (termeni și condiții) în care utilizatorul să fie de acord cu acele reguli.

De asemenea de când a fost deschis site-ul web din data de 9 mai 2018 a început cu prima minciună menționată în data de 12 mai 2018 fiind stipulată chiar din titlu si doresc ca acest site să fie denigrat și să nu mai defăimeze utilizatorii cu minciuni care nu își fac verificarea elementară asupra informației transmise.

 

Rog ca acest site să fie suprimat și să nu se mai accepte din primele postări ale articolelor astfel de situații.

 

Vă mulțumesc !

 

Ultima actualizare în Joi, 07 Iunie 2018 08:32
 
Reclamatie PDF Imprimare Email
Reclamatii - Internet
Scris de Alexandrescu Mihai   
Miercuri, 25 Aprilie 2018 12:32

Domnilor responsabili cu acest serviciu

Ma numesc Alexandrescu Mihai si am achizitionat de la firma dumneavoastra un terminal 4G pentru care trebuie sa platesc un abonament.Din luna ianuarie anul curent am avut numai probleme incepand cu semnalul slab la receptor si trminand cu deconectrea de la internet.

Am facut nenumarate sesizari la serviciul responsabil cu rezolvarea problemelor de unde am primit numai promisiuni neonorate. Din luna ianuarie anul curent am facut sesizari peste sesizari cu privire la factura pe care trebuia sa o primesc lunar impreuna cu mesajul telefonic de unde am primit la fel numai promisiuni fara sa primesc nici pana astazi 25.04.2018 factura sau mesaj telefonic.Intrbarea mea este: "cand aveti de gand sa-mi trimiteti si mie factura pentru abonamentului pe care trebuie sa-l platesc domilor ? "Daca nu se rezolva problema ma voi adresa forurilor competente in speta Protectiei Consumatorului.

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 15 Decembrie 2018 09:48
 
ALCO DECOR IMPEX SRL PDF Imprimare Email
Reclamatii - Locuinte
Scris de Mirela   
Vineri, 22 Septembrie 2017 16:10

Buna seara,

 

Doresc sa reclam firma Alco Decor Impex SRL pentru ca-si inseala clientii. Mint ca le ofera produse si servicii de inalta calitate cand nu este asa. Eu am avut probleme cu ei la montajul unor usi intr-un apartament nou. Executia si montajul usilor de proasta calitate. Contactandu-i sa vina sa remedieze calitatea muncii lor, de fiecare data imi raspundea la telefon(0723199705) o persoana pe numele de Costi, care iti promitea mereu ca maine vine si repara. Nu veneau niciodata, te puneau sa te invoiesti de la munca si nici macar nu te anuntau ca nu mai vin. Dupa ce i-am sunat luni de zile, la final am contact alta firma tot pe banii mei sa remedieze calitatea serviciilor de ei oferite. In concluzie nu recomand daca nu doriti sa patiti ca mine.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 23 Septembrie 2017 09:38
 
Admiral, a rămas doar numele PDF Imprimare Email
Reclamatii - Distractie
Scris de Vag   
Sâmbătă, 09 Septembrie 2017 20:38

Cluburile admiral se închid, nenorocirea este ca un client care a pierdut banii la sala palatului nu ii mai poate recupera, nu mai găsește aparatele la care a pierdut banii. Sala era deschisa de 15 ani, 80 de aparate, avea clienți fideli care au rămas în pagubă.

Admiral a închis zeci de săli în ultima lună : sala palatului, Rahova, unirii coposu, Ferentari, Brâncoveanu, erou Iancu Nicolae, Oradea centru, universitate, dr taberei, etc. Sute de clienți nu își mai pot recupera banii pierduți.

Recomand sa nu întrați la ei, nu se știe ce se mai închide. Au multe săli care nu își acoperă cheltuielile și urmează să fie închise.

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 16 Septembrie 2017 11:00
 
am contaminat hepatita B Art Sprancene Tatoo Stefania 0768301806 Strada Strigaturii Nr. 10-8 Buchare PDF Imprimare Email
Reclamatii - Servicii
Scris de Alinacosminaa   
Miercuri, 21 Iunie 2017 15:47

Din pacate sunt nevoita sa deschid acest forum deoarece am fost anul trecut sa mi tatuez sprancenele la Stefania Zaharia Enus,acceasta fata mi a aplicat un tatuaj pe care tin sa mentionez deloc profi. Incepand din mom in care am intrat in salonul ei am observat cum o prietena de a ei fuma langa ea in timp ce aceasta tatua,fiind nevoita sa accept programarea din cauza timpului limitat care il aveam in tara am mers mai departe cu tatuajul,imi aduc foarte bine aminte ca acei recipienti in care se tine tusul nu fusesera schimbati,i am atras atentia acesteia si imediat dupa i a schimbat,am avut un mom de ezitare in care am vrut sa plec la care ea si a cerut scuze spunand ca a uitat,pe tot parcursul tatuajului domnisoara raspundea si la mesajele de pe fb si tel lucru care mi a confirmat cat este de steril locul si cata atenite acorda....intr un final trist am terminat sedinta si am plecat de la ea. ajungand in uk eu si iub meu urma sa ne pregatim pt a avea un bebe,asta se intampla la aprox 6 7 luni dupa tattoo. am fost nevoiti sa facem niste analize amanuntite sa fim siguri pe sanatatea copilului,am constatat ca am fost contamintata cu virusul hepatiei B,imediat am venit in tara si tot odata am ajuns la Stefania cerandu i explicatii si spunandu i ca am sa  o dau in judecata aceasta cu un mare tupeu m a injurat si m a scos din salon,tin sa mentionez ca nici pana acum nu a incercat sa ma caute sa stam de vorba... o sa fie chemata in judecata in aprox 3 sapt de la data de azi.... nu vreau sa ii fac nici un rau decat sa plateasca pt neglijenta ei,daca vre o alta fata a patit la fel ma pot contacta pe FB ajutand la dosarul impotriva acesteia.... sper sa fie de folos acest post eventualelor victime pe viitor.

Ultima actualizare în Marţi, 25 Iulie 2017 23:45
 
Evitati firma ScAliwebImpexSrl PDF Imprimare Email
Reclamatii - Angajatori
Scris de Efectul Umbrei   
Sâmbătă, 19 Mai 2018 13:13

Despre firma aliweb.
Nu se merita sa te angajezi aici.
Te tin cat au ei nevoie si pe urma te dau afara,cand pleci,te trateaza ca pe un nimic,tot nu ai fost bun si nu ai facut treaba sau te fac ei sa pleci. Programul la fel,pe contract scrie 8-16 dar de fapt incepi la ora 7 si cand termini nu se stie. Exista si o sefa de sectie,are si un catelus,nu este patruped ci biped. Se fac foarte multe diferente. Nu inteleg de ce aceasta firma mai face angajari daca tot pana lorena si lavinia marilena raman acolo... In conditiile in care minciunile sefilor persista,spunand ca vor sa isi mareaca echipa,sa aibe oameni si alte baliverne de genul. In timp ce alti angajati faceau treaba,catelusul sefei de sectie,cum e numita,nu face absolut nimic si tot ea e protejata. De ce? Pt.ca tace si se supune la tot ce i se cere sa faca. Pt.ca pleaca cu sefii la munte,se duce acasa la ei face curat(daca faci lucrul asta,macar la  serviciu acopera favorismele de acest gen) iar aici  ceilalti angajati valoreaza nimic.
Pt.ca din nou se fac diferente si DISCRIMINARI.
Am avut conflict cu acesta sefa de sectie care cand vrea te baga in seama,cand nu vrea se comporta cu tine de parca esti un rahat,de fapt ea este,pt.ca nu stie sa isi gestioneze relatiile. M-a jignit,atat prin mesaje cat si lalocul demunca,mi-a spus ca am alte orientari iar la locul de munca este interzis sa faci asemenea acuzatii.
Nu am nimic personal cu cei care au alte orientari,fiecare pe treaba lui dar daca ea jignindu-ma pe mine si incercand sa mascheze adevarul,se jigneste si se minte pe ea. Aici ar  insemna sa intru intrun subiect personal si nu cred ca i-ar fi favorabil nici lorenei.
Un alt exemplu,seful,daca ii pot spune asa. Am vorbit intro zi cu el,referitor la comportamenul sefei de sectie,legat strict de munca si atitudinea ei fata de angajati,pana lorena. Ma intreaba ironic "da ce-ai vrea?sa dormi cu ea in pat?" Dovada de neprofesionism. Poate ii era frica ca ii fur prietena,fiind turc el crede ca in Romania e ca in tara lui (sa se duca acolo).
Ti se vorbeste urat,sefii te considera prost sau proasta,chiar daca iti zic un "bravo" este egal cu 0. Nu ti se face o instruire corespunzatoare ,nu esti invatat nimic. Masinariile sunt ok,unele avand unele probleme (din cauza ca sefii prefera  sa cumpere piese ieftine) si tot ei au pretentia sa nu gresesti. Incepi sa lucrezi cu piese,cu chei,nimbusuri,lucru care nu intra in atributia angajatului decat a unui mecanic autorizat. Dar patronii acestei firme le stiu pe toate,sunt doctori,sunt mecanici,ei le stiu pe toate... O colega si-a prins mana la o presa,nici concediu medical nu a primit,doar cateva zile. Daca intarzii se iau de tine dar de lavinia marilena nu s-a luat nimeni,singura dintre colegi care intarzia in fiecare zi. Colegii au vazut lucrurile astea. Cat am lucrat la ei,nu am lipsit o data( altii in schimb,uitau sa se mai trezeasca dimineata,cum este cazul si acestui catelus),nu m-am invoit o data. In ultima perioada cand nu mai suportam,am inceput si eu sa fac asa.
Cand era frig fumam afara cu restul colegilor,pe rand ca nu aveam voie cu totii de frica ca se barfeste dar barfele pornesc de la sefi si de la aceasta pana lorena,in timp ce ea fuma inauntru. Inca o data ca se fac diferente. Cred si eu ca se fac daca patronul acestei firme are o relatie cu sefa sectiei (ar fi putut sa se ascunda,nu sa fie in vazul tuturor dar sa tipi in hala si sa faci urat ,este deranjant pentru angajati ) si o tine in puf.in conditiile in care nevasta lui reprezinta un nimic pt.el si in firma. Pauza foarte rar se da la ora 12,eventual si pe la 10-11 sau mai tarziu. Bineinteles ca aceste doua protejate de sefu iau separat,la fel de rar intamplandu-se sa ia pauza cu totii. Nu sunt organizati,nu primesti prima de sarbatori,decat un avans din salariu. Eu asa am prins. Transportul il asigura desi aflu din postari iar minciuni,transportul nu este asigurat.
Ti  se zice sa iei un maxi taxi,costa 2 lei dus,2 intors. Concluzia cam 80 de lei pe  luna. Sunt bani deci transportul ar trebui obligatoriu asigurat.
Orele suplimentare,e bine sa ai o evidenta la ele. Le platesc,la sfarsitul  lunii. Pe unii i-au ars la bani  deci aveti grija pt.ca banii aia o sa va zica ca ii merita sefa de sectie. Dar si aici alte diferente. In conditiile in care pana lorena vine cu soferul firmei (un alt angajat,insurat si cu copii acasa,care face parte din categoria pupat in fund) si pleaca impreuna cu catelusul ei,tot cu masina fie cu seful sa mearga la o shaorma sau acel sofer,tot celor doua le este decontat transportul... Unde e dreptatea si lipsa diferentelor? La angajare va spun multe acesti sefi dar in mare parte minciuni. De exemplu,mustafa camdeviren spune angajatilor ca vor sta timp de 2 saptamani pana la 18. Afla ca se sta mai mult de 2 saptamani si mereu vei pleca dupa ora 18,cu exceptia favoritelor sefilor,fiind doar niste slugi si se cred apreciate,se vaita ca stau peste program mai mult ca altii. Credeti ca ii convine acestui sef,sa zicem, sa ii dea drumul lu'lorena mai devreme si lavinia sa stea peste program cu alti angajati? si invers? Raspunsul este nu. Se rup concedii medicale,se amana cu banii in momentul in care ai decis sa pleci,se profita de tine,unii se mai vand pe o cafea,pe un dus-intors acasa si un pateu. Daca vreti sa fiti tratati ca sclavi la niste turci,angajati-va aici.
Ti se reproseaza ca ceri bani in avans(nu cand ii iei ,pe urma) atat de sefi cat si de pana lorena,ca ar fi putut sa te dea afara de data trecuta de cand ai gresit ceva,ca va plateste transportul sau ca au chrie de platit si alte cheltuieli. Ca angajat,pe mine nu ma intereseaza darile la stat pe care le are firma,ma intereseaza sa imi primesc banii,nu sa se vaite patronii ca au taxe si sa bage angajatilor prostii in cap. Nu mai zic,apa la toaleta sau la robinet,o perioada lunga nu a fost doar focar de infectie. Abia cumparau  bidoane cu apa. Curatenie  nu era dar erai obligat sa faci. Cum pana lorena se ocupa sa faca lista,cu cat erau mai multi angajati,ea nu figura sa faca curat ca e sefa si nu intra in atributiile ei,asa spune ea. Daca au nevoie apelau la o firma de curatenie.  Iar felul in care mananca acesti "domni" pot sa zic ca este dizgratios,farfuriile le lasa murdare,cu mancare ,la bucatarie unde este si vestiarul sau mai bine zis locul in care te schimbi unde locul in care servesti si masa.  Zero igiena.  Tot tu esti obligat sa strangi dupa ei.
Nici mie nu imi intra in atributie sa ma sui pe un raft inalt si sa incep sa montez piese,pe langa faptul ca erau grei si ii caram mai eram si la inaltime.
Lor nu le pasa ca tu patesti ceva,ii intereseaza sa  nu faci vreun accident la locul de munca pe motiv sa nu le chemi vreun control,sa nu iti plateasca spitalizarea,in caz ca ar fi nevoie de asa ceva. si etc.
O alta diferenta,era vorba de telefoanele mobile sa fie retinute in birou,pe langa faptul ca s-ar fi uiat in bunul tau personal,sefa sectiei zicea "mie nu imi retine telefonul,pt ca seful ma suna sau ali ori d,emilia (sotia patronului}
ok... vad ca pentru unii regulile se aplica,pt altii ...nu
Despre glume nu mai comentez,nu e mediul in care sa razi
Daca pleci la 4 se uita urat la tine
Stai ore suplimentare peste ore suplimentare
Cand se afla ca este un control incepeau sa ascunda toate neregulile ca sa nu zic mizeriile din firma si inca fac lucrul asta in continuare.  O firma cu multe nereguli si care se feresc de itm,anaf si alte institutii. Feriti-va de lorena si catelusii ei lavinia si florin. Si-au deschis firma,..sa si-o gestioneze.
Chiar ali camdeviren fiul lui mustafa camdeviren mi-a spus " daca mai sunt barfe,veti fi dati afara ,nu conteaza cine,fie ca esti tu,lorena sau altii".  In conditiile in care ti se baga vorbe in gura si barfele pornesc de la ei si sefa sectie cu ce drept mi se spun lucrurile astea? Sefa sectiei barfeste la greu si nu a mai fost data afara chiar daca din cauza ei a plecat multa lume.
Tot cu acest ali,am avut o discutie cu el pe la  6 seara (deja trecusem in orele suplimenatre),i-am spus ca este ora 6 si as vrea sa plec la care el foarte nervos,imi spune "stai aici pana termini,ca nici tu,nici lorena si nici lavinia nu stiti ca eu stau si dupa 12 noptea la firma si vin obosit a 2 zi". Ok,pe mine nu ma intereseaza cat sta el,ma intereseaza cat stau eu.
Daca ai firma poti si dormi acolo dar ca angajat nu sunt obligat sa stau ore suplimenntare peste ore suplimentare.
Daca te oferi sa stai peste program,nu e bine,daca nu stai iar nu e bine...
Nu va lasati pacaliti de increderea care va este prezentata, Daca  vreti sa fiti umiliti si sclavi,angajati-va la aliwe.
Ati semnat un contract de munca  (care trebuie respectat de angajat cat si de angajator),
NU ati semnat un contract pe propria viata.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Mai 2018 17:37
 
admiral aparate manarite PDF Imprimare Email
Reclamatii - Distractie
Scris de vag   
Marţi, 12 Septembrie 2017 14:55

salut, la salile admiral sunt aparate manarite, procent de plata 92% teoretic, la salile concurente sunt aparate cu 94% si 96%. de exemplu EGT au 96% procentaj. clientii vad pe banii lor diferenta, pierd banii mai repede.

evitati aparatele si salile admiral.

Ultima actualizare în Sâmbătă, 16 Septembrie 2017 11:00
 
admiral inchide sali PDF Imprimare Email
(1 vot, in medie 2.00 din 5)
Reclamatii - Distractie
Scris de vag   
Luni, 11 Septembrie 2017 20:59

Salut, noua strategie de teapa pentru clientii admiral: inchide salile mari din centru: sala palatului, universitate, unirii coposu, dr taberei. In vara aceasta a inchis 12 sali, iar banii pierduti de clienti nu se mai pot recupera.

De exemplu am pierdut la sala palatului la rouletta 3000 ron, sala este inchisa, unde mai gasesc rouletta respectivs sa joc in continuare ca sa imi scot banii?

Recomand evitarea acestor sali, se inchid masiv locatii si banii raman pierduti.

 
Aveți grija va rog unde va mutati Nu va mutați pe calea rahovei nr 356 bloc 16 scara 2 et 10 apartament147 PDF Imprimare Email
Reclamatii - Locuinte
Scris de Alexa   
Marţi, 25 Iulie 2017 15:16

Salut!aveți grija unde va mutați .dacă va mutați în chirie în calea rahovei nr 356 bloc 16 scara b et 10 apartament 147 faceți o mare greșeală !!prima oară a cerut chirie 5milioane,apoi 8 milioame și acum vad ca a pus ca inchiriaza cu 9 milioane.Proprietara este o doamna fiind și administrator în acel bloc va păcălește la întreținere,va umfla facturile fff mult, va intra în lipsa în casa și va cotrobăie prin lucruri,pe lângă ăsta casa este bântuită.la anumite ore se schimba televizorul singur pe postul preferat al bătrânei care a murit acolo,mama prorietarei,se aprinde becul din bucatărie singur,simți niște fiori când vine spiritul bătrânei.!!!ea marțea vine la administrație,și fie ca ești sau nu acasă auzi cheia în yala.deci aveți grija aici din tot sufletul.nu va lăsați păcăliți .și sa nu mai spun ca geamurile din camera nu se deschid,și vine frigul pe sub ele,geamul de la baie rămâne blocat iar geamul de la balcon mânerul de la el ruginește și pana și ăla se blochează iar în bucătărie este fff frig datorita ca nu are geam ,și calorifer la baie și bucătărie merg fff încet.

Ultima actualizare în Marţi, 25 Iulie 2017 23:46
 
Inselat de catre administratorul firmei SC EPISTAR LIGHTING SRL PDF Imprimare Email
Reclamatii - Internet
Scris de cerbucristi   
Luni, 29 Mai 2017 14:46

Doresc sa sesizez o frauda(inselaciune) din partea Administratorului Firmei SC EPISTAR LIGHTING SRL. Acesta are cont pe OLX cu username-ul ovidiu.toma (Numele lui este Ovidiu Toma) si vinde piese de server si IT. Numarul de telefon il puteti gasi pe google pentru ca este dat ca si telefon de contact al firmei.

 

Avea la vanzare un server HP DL380 G5, 2x Quad E5420, 32 GB RAM si 3x 146 Gb HDD la pretul de 680 de lei. Am negociat pana la pretul de 300 de lei fara surse. Toate bune si frumoase, m-am intalnit intr-o benzinarie cu el si am discutat pe larg mai multe subiecte. Din discutiile purtate omul parea a avea caracter si de cuvand, fapt pt care m-am uitat fugitiv prin server.

Ca o paranteza , in discutiile avute cu el mi-a spus ca are firma de IT, multe servere pentru Minat bitcoin si ofera la negru masini virtuale strainilor.

Am ajuns acasa sa il pun in functiune si observ ca avea doar 8 gb RAM. L-am sunat iar omul a rraspuns politicos (cel putin in primele 3 dati) si mi-a promis ca imi aduce memoriile lipsa. M-am rugat timp de 3 zile de el care apoi nu a mai raspuns la telefon. Ca sa ma simt in siguranta de ceva timp imi inregistrez apelurile si in acest moment detin convorbirile in care recunoaste si in care ma rog de el. Am fost la politie cu dovezile audio si sa depun plangere dar am primit un raspuns de genu: "nu are ce sa ii faca pentru ca este la prima abatere". Cum este posibil asa ceva? Legea nu se aplica pentru prima data? Sa inteleg ca poti sa furi si sa inseli ca prima data nu se pune?

A fost sunat de catre politie respectivul individ iar raspunsul lui a fost urmatorul:" nu credeam ca se ajunge aici ca doar suntem oameni si daca nu e multumit ii dau banii inapoi..."

 

Mie nu imi mai raspunde la telefon!

Ultima actualizare în Marţi, 25 Iulie 2017 23:42
 
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>

Pagina 2 din 51
originals.ro

Autentificare