Cotlet cu chisturi la Kaufland! Imprimare
(2 voturi, in medie 1.00 din 5)
Reclamatii - Shopping
Scris de Viorel   
Luni, 11 Martie 2013 15:20

Avertisment pentru toti cei care, profitand de asa-zisele promotii, cumpara de la Kaufland carne in cantitate mai mare (neportionata)!

In data de 5 martie 2013, am cumparat mai multe produse de la supermarketul KAUFLAND din str Barbu Vacarescu, printre altele, o bucata de cotlet de porc fara os, prezentate in vitrina frigorifica in bucati mari (1,5-2 kg) nefeliate.

 

Am cumparat o astfel de bucata mare, de circa 1,5 kg din care am consumat o parte

In data de 7 martie, seara, intentionand sa pregateasca cina, sotia a descoperit cu groaza, incercand sa taie mai multe portii din bucata ramasa de cotlet, o formatiune de circa 4/3 cm, continand un fel de pasta alb-gri. Un medic veterinar ne-a spus ca nu este vorba de ceva infectios, dar este foarte probabil un abces transformat intr-un chist in interiorul muschiului, imediat sub piele.

 

Am fost a doua zi la supermarket, unde reprezentantii magazinului s-au aratat „uimiti” ca intr-un produs cumparat de la ei se regaseste asa ceva, am fost admonestat cum ca „abia dupa 3 zile venim sa reclamam ceva” FARA A TINE CONT CA IN MOD NORMAL 1-3 persoane NU POT CONSUMA 1,5 kg de carne pe loc, iar carnea nu a fost feliata in magazin, AU REFUZAT SA IMI COMUNICE DE UNDE ESTE ACHIZITIONATA CARNEA SI CINE ESTE PRODUCATORUL pe motiv ca trebuie sa faca verificari, AU REFUZAT SA IMI ARATE UN CERTIFICAT SANITAR-VETERINAR -pe motiv ca ei nu au asa ceva la magazin ci doar la sediul central, si ca ma vor contacta a doua zi sa ne comunice rezultatele cercetarilor.

I-am intrebat cum sunt despagubit  pentru calitatea necorespunzatoare a produsului si mi s-a raspuns in zeflemea „o sa facem cercetari, si acum, ce vreti?”

A doua zi, sambata, am fost sunat de seful magazinului, care mi-a comunicat ca „si ei, si furnizorul fac cercetari pentru a vedea cum s-a putut intampla asa ceva”, dar, in afara de povesti de acest tip nu am primit nici un raspuns concret si nici un fel de despagubire.

Am convingerea ca promisiunile de „verificare si rezolvare a situatiei” au fost simple povesti, spuse doar pentru a ne face sa parasim magazinul si a le da timpul necesar sa isi puna in ordine (atat KAUFLAND cat si furnizorul) documentele de provenienta a marfurilor

Deuarece este perfect posibil ca si alti clienti sa cumpere astfel de produse sau chiar sa se imbolnaveasca grav daca nu observa la timp ca un produs este impropiu consumului, doresc sa impartasesc aceasta informatie pentru oricine este interesat.


 

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 20 Martie 2013 11:34