GARANTIE GERMANOS Imprimare
(2 voturi, in medie 2.00 din 5)
Reclamatii - Reparatii - service
Scris de danny_rro   
Miercuri, 06 Martie 2013 13:57

Buna ziua. Ma numesc Rosioru Daniel Cristian, si vreau sa stiu cine ma poate ajuta in solutionarea problemei mele. Am cumparat de la firma GERMANOS din Braila,in data de 15.07.2009, un telefon Samsung dualsim D880, IMEI 358402025040201 cu garantie pe viata. In luna decembrie 2010 telefonul s-a defectat si a fost reparat in ianuarie 2011, conform certificatului de garantie. In data de 10.07.2012 l-am dus iar la reparat telefonul avand aceeasi problema ca si prima data si sa intors din service cu mentiunea:"telefonul nu s-a reparat, a se inlocui conform legii OPC". Am solicitat inlocuirea telefonului cu un alt model de Samsung si cei de la magazinul Germanos din Promenada Mall Braila au refuzat motivand ca cei de la Bucuresti nu ma lasa sa aleg ce telefon vreu eu ci doar unul din cele 2 modele pe care vor ei(un LG si un Motorola). Am refuzat sa aleg unul din cele doua modele si am mers la ANPC-CJPC(OPC) Braila unde am facut sesizare,cu nr.131 din 26.07.2012.  In data de 24.08.2012 am primit raspunsul de la OPC, cu nr.de inregistrare 1660, in care sunt informat ca operatorul economic a fost sanctionat si s-a dispus masura restituirii contravalorii in termenul legal. Am mers cu adresa de la OPC la firma Germanos si mi s-a spus ca voi fi contactat telefonic si nici pana in data de azi 06.03.2013 nu am primit un raspuns. CE pot sa mai  fac eu in aceste conditii? Multumesc anticipat

Ultima actualizare în Sâmbătă, 09 Martie 2013 09:36