Reclamatii
slideshop.ro PDF Imprimare Email
Scris de IrinaPop   
Vineri, 05 Octombrie 2018 08:15

Pentru cei care doresc sa achizitioneza produse de pe acest site, avand in vedere atractivitatea produselor si preturile bune, ATENTIE, in spate este un mare escroc, probabil conectat cu cineva de la Fan Courier, intrucat:

- Vi se vor livra cu totul alte produse decat cele comandate;

- cutia are 100 de lipituri, tocmai sa dezarmeze orice tentativa de deschidere;

- nu se livreaza nicio factura, firma este inregistrata in Bulgaria;

- nu se accepta niciun retur, ramaneti cu banii dati

- nu se accepta formularea unei reclamatii la ANPC, intrucat firma nu emite facturi;

 

Ultima actualizare în Miercuri, 10 Octombrie 2018 20:31
 
Serviciu reparatii ARCTIC -Lasa de dorit PDF Imprimare Email
Scris de DANIELA   
Miercuri, 15 August 2018 04:53

Am cumparat o masina de spalat arctic pe care am puso in functiune dupa 4 luni de zile.

Spre ghinionul meu ,masina nu vrea sa pornesca . Deci sun serviciul client care imi spune que dupa 2 zile vine cineva la a dressa indicata ca sa repare masina.

Dupa ce am steptat toata ziua in care nu s-a prezentat nimeni si nici macar nu m-a avertizat ca nu poate sa vina ,tot eu sun din nou si mi se spune que baietii au avut multe comenzi si de accea nu au putut veni la mine.

Eu inteleg si asa ceva ,dar nici macar nu au avut bunul simt sa ma avertizeze . Asa ceva n-ar trebui sa existe intr-o societate care se vrea de calitate.

Deci daca cumparati produse Arctic, s-ar putea sa aveti probleme din prima zi de la cumparare ca si mine, si apoi daca mai aveti nevoie si de reparatii, va doresc mult curaj si rabdare, pentru ca va trebuie ,deoarece nu sint niste profesionisti.

Ultima actualizare în Joi, 27 Septembrie 2018 21:39
 
slideshop.ro site-ul tepelor PDF Imprimare Email
Scris de flavia   
Marţi, 31 Iulie 2018 20:15

Buna seara,

Am bantuit, asa cum fac multi dintre voi, printre site-urile online cautand anumite produse,sa vad ce a mai aparut...si iau hotaratea sa comand un suport pentru sticle de pe site-ul www.slideshop.ro, astept comanda ca orice cumparator de buna credinta...ajunge comanda...cand deschid coletul...un placaj proaspat vopsit ( mai bine il vopsea un copil de gradinita) care vroia sa para un suport de sticle...oricum nu era ce comandasem...m am speriat asa ca am sunat la numarul de pe site si i-am explicat persoanei care a raspuns ca am primit ceva total diferit de ce am comandat...Acesta lipsit de respect imi spune ca el e la masa si ca sa-i transmit prin whatsapp poze cu ce am primit ca el acum mananca.. Am banuit ca voi avea mari probleme cu acest individ...trimit pozele...ma resuna si imi explica ca s-au incurcat cumva comenzile si ca acum pregateste coletul cu ce suport am comandat initial... Trec vreo cateva zile...nu se intampla nimic asa ca incerc sa sunt iar la numarul de pe site (0767) 558 777‬ unicul numar care exista pentru acest site, raspunde iar acest baiat foarte deranjat ca il sun ...ii explic din nou toata problema si pe un ton de mahala imi spune ca sa trimit coletul ramburs la FAN COURIER apusului ca el merge zilnic si ca o sa mi iau banii inapoi ( 195 de lei= un placaj gaurit)

Fac acest lucru si evident ca deja au trecut 5 zile de cand am trimis coletul ramburs si el nu l- a ridicat...am incercat sa mai sun pe acel numar de mobil...dar nu-mi mai raspunde...asa ca am inceput sa sunt de pe telefoane diferiteca asa raspunde...si ma plimba cu vorba ca azi ridica coletul...Deci va recomand sa nu comandati de oe acest site www.slideshop.ro chiar daca. are produse interesante, pentru ca sitr-ul este o inselatorie iar pozele cu produse nu sunt reale.

Acum ramane sa astept curierul sa se intoarca cu acel placaj pentru care am platit 195 de lei ...si sa mai platesc si curierul returul coletului ( 25 de lei) deci asta e invatare de minte!

Am incercat sa fac reclamatie la ANPC...dar nu am factura...firma e inregistrata in Bulgaria...e o inselatorie frumos mascata! Am sa incerc sa sesizez si politia( daca ma baga cineva in seama pe acolo)

Ultima actualizare în Marţi, 31 Iulie 2018 20:55
 
Reclamație Kaufland PDF Imprimare Email
Scris de cristina   
Miercuri, 06 Iunie 2018 19:10

În cele ce urmează vă vom comunica câteva dintre problemele cu care ne confruntăm în filiala 4100 Ploiești. După cum știți, în ultima vreme s-au schimbat managerii acestei filiale, am trecut prin bune, prin rele, am mai rămas o mână de oameni cu vechime în Kaufland, unii s-au orientat către alte domenii.

Ținem să precizăm un lucru încă de la bun început,că în ultimele 7 luni situația s-a schimbat în rău și asta de când la conducere a venit doamna Naghy Alexandra. Este un om ce nu știe ce este aceea o echipă, nu știe să vorbească pe un ton amiabil, țipă, urlă, ba mai mult ne jignește, ne face ineficienți, incompetenți și chiar proști. Noi nu suntem sclavi pe plantația nimănui ca să acceptăm un asemena comportament. Îi recomandăm un control psihiatric de specialitate pentru că aici se lucrează cu oameni, nu cu roboți. Așa ceva este inadmisibil, am avut atâția manageri, dar am primit respect din partea acestora, ne ascultau în tot felul de probleme și ne și ajutau în rezolvarea acestora.

Conform informării de la vizierul filialei în care se spune că planificarea se afișează cel târziu joi la ora 15:00, cu programul de până la peste 2 săptămâni, acest lucru nu se respectă, planificarea fiind pusă duminica seara doar pentru săptămâna următoare. Mai scrie că după 10 zile consecutive se vor da 4 zile libere, nu este așa, s-au dat 2 zile libere dupa 9-10 zile lucrate, urmate de alte 8,9 sau chiar 10 zile lucrate.

Pauza unora dintre noi nu este respectată în sensul că sunt chemați prin stație ssă apeleze sau să vorbească cu diferite departamente, unde este corectitudinea și respectul față de angajat? În consecință cerem anularea difuzorului din sala de mese.

Când venim de pe raion să intrăm pe casa de marcat venim murdari, transpirați, clientul observă. Unde este amabilitatea față de client? Angajatul de la frische este chemat pe raionul legume-fructe, apoi se întoarce la frische, este igienic? Același echipament îl are.

Clienții tot mai nemulțumiți: nu găsesc pe nimeni pe raion pentru informații. Clienții spun: „Trebuie să schimbăm magazinul, ne-am săturat să nu găsim produsele la raft, și de cozile de la casă”, și asta din cauza lipsei personalului. Clienții ne întreabă „Se închide Kaufland-ul? Nu există marfă la raft”. Aceștia nu înțelleg ce se întâmplă.

Știți că angajații part-time au fost obligați să se scaneze la ieșirea din program pentru a nu se intra în abatere și apoi să rămână să își termine treaba pe raion? Pentru că nu a fost timp suficient deoarece era planificat doar un angajat până la ora închiderii.

Pe raion nu se ia pauză până nu se bagă 5-6 paleți de marfă, păi omul nu poate lucra nemâncat. Pe case se stă 6-7 ore fără pauză, caz concret casieră planificată 10 ore, după 8 ore abia a primit pauză. Este oare posibil???

Acestea nu sunt valorile Kaufland, angajatul trebuie respectat, aici nu este omenie. Angajații vin la serviciu cu frică și nu spun niciodată problemele tot de frica de a nu-și pierde locul de muncă sau a fi bătaia de joc a superiorilor. Nimeni nu verifică în sistem ceea ce trebuie, ci doar cifre și încasări. Oare nu se sesizează nimeni de ce avem atâția colegi în concedii medicale, bolnavi și istoviți, diagnostic de hernie de disc, scolioze, operații și alte probleme de efort maxim? Mulți dintre ei au demisionat din cauza presiunii.

Casierii au fost trimiși abuziv la Imbiss fără școlarizare și fără echipament adecvat, deși medicii specialiști le-au interzis unora să presteze muncă în frig sau umiditate. Incidentul care a avut loc de curând la Imbiss s-a produs din cauza acestui lucru, fără școlarizare în prealabil, echipament de protecție adecvat și stres maxim, casiera respectivă luând vina asupra ei de frica de a nu avea repercursiuni din partea superiorilor. Trebuia spus adevărul polițiștilor și celor de la salvare.

Legat de departamentul case, de curând, doamna manager, daca o putem numi așa, a spus că își va face probleme când cozile vor fi până la raionul Mopro. Cum este posibil asta?

Vizitele făcute de către superiori vă rugăm să nu le mai anunțați din timp, pentru că managerul antrenează angajații astfel că veți găsi totul în ordine și nu reflectă realitatea. Veniți pe neașteptate!!!

Dorim să lucrăm într-un mediu plăcut și să fim într-adevăr o echipă, fără să ne simțim sclavi ai acestei filiale. Nu putem fi eficienți și să dăm randament sub această presine și stres continuu provocat de către superiorii noștri direcți, în speță: șef de zi, manager.

În speranța că toate acestea vor fi citite de cine trebuie, așteptăm soluționarea problemelor deoarece va veni o zi când nu o să mai intre niciun angajat să lucreze și nu o să se deschidă magazinul.

Vă mulțumim!

Angajații 4100, Ploiești.

Ultima actualizare în Joi, 07 Iunie 2018 16:53
 
Site defăimător asupra conținutului PDF Imprimare Email
Scris de Daniilkov   
Luni, 28 Mai 2018 14:06

Salut,

 

Am o problemă cu un site web, care duce la defăimarea internauților prin minciuna informațiilor din acest site web numit https://slabestecumine.net

Acesta este inițiat de o domnișoară pe numele ei Alina Ionela Ciucur din Turburea, Gorj; aceasta dorea să își povestească viața ei în lupta cu kilogramele, problema e că îți povestești viața pe internet, dar nu oferii și informații false care duc la defăimare și contrazicere explicită.

Totodată site-ul Slabeste cu mine este din site-urile care nu au niște reguli de folosire sau o mențiune asupra TG (termeni și condiții) în care utilizatorul să fie de acord cu acele reguli.

De asemenea de când a fost deschis site-ul web din data de 9 mai 2018 a început cu prima minciună menționată în data de 12 mai 2018 fiind stipulată chiar din titlu si doresc ca acest site să fie denigrat și să nu mai defăimeze utilizatorii cu minciuni care nu își fac verificarea elementară asupra informației transmise.

 

Rog ca acest site să fie suprimat și să nu se mai accepte din primele postări ale articolelor astfel de situații.

 

Vă mulțumesc !

 

Ultima actualizare în Joi, 07 Iunie 2018 08:32
 
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>

Pagina 1 din 78
elefant.ro

Autentificare