Am vrut sa colaborez cu ING,in anul 2008, octombrie, nu mi-a iesit! Am vrut sa iau echivalentul a 5000E. Dupa ce mi-au intocmit dosar pentru card (la ING nu poti lua/depune bani, decat daca ai card ING!)si pentru un cont in care sa mi se vireze o suma de 19000 ron, dupa cca o saptamana mi-au dat cardul, spunandu-mi ca pt imprumut trebuie sa mai astept, pana vor da unda verde cei de la ING Bucuresti. Dupa inca 3 saptamani, m-au sunat sa-mi spuna ca este o neclaritate in privinta actului de identitate, ca nu se vede exact si clar CNP-ul(desi acelasi CNP a fost folosit si pt eliberarea cardului!). La data aceea, deja 19000 nu mai acoperea 5000E necesari mie, pt ca euro crestea in fiecarea zi. M-a chemat sefa sucursalei din Ploiesti, sa-mi spuna ca trebuie sa fac o copie color a CI-ului, si sa o duc la ei la sediu. Am facut o copie, color, si m-am dus intr-o sambata,(cred ca deja era prin jurul datei de 1 decembrie 2008) crezand, ca mi se va acorda imprumutul. Asa este, n-ati ghicit, am fost chemat doar ca sa fac un alt dosar!!!, in 3 exemplare, care urmau sa plece la Bucuresti, si sa se aprobe la Sf.Asteapta cand euro probabil ca ajungea la 4,4 ron. Cand mi-a spus acest lucru sefa sucursalei(asa s-a recomandat)am luat decizia de a nu mai face acest imprumut, si sa strang eu banii in fiecare luna, ca si cum i-as fi depus la ING. Aceasta individa m-a avertizat ca daca renunt, ING nu-mi mai acorda vreodata vreun credit, ca nu imi dau seama ce fac, ca alti oameni stau in genunchi sa li se acorde un credit, iar eu ii dau cu piciorul...etc.
A 2-a colaborare mi-a reusit! Am incheiat o pensie anul trecut pt. procentul de 2%.
A 3-a colaborare nu mi-a reusit! Am fost atras de o reclama de la tv privind dobanda la depozite in lei de 6 %.
Am fost la sediul lor (tot din Ploiesti, alt lucrator ) si am intrebat despre acest produs. Mi s-a spus ca este vb despre un depozit la care dobanda este de 6% pe an, dar pe durata a 4 luni de zile, dupa care automat depozitul se inchide, fara posibilitatea de a fi prelungit.
Mi se spune de catre o operatoare de acolo, Alina...si nu mai stiu cum, ca intai mi se va elibera un card, iar apoi voi face depozitul, pt ca ei nu lucreaza cu numerar. Peste vreo 3 zile sunt anuntat ca
mi-a sosit cardul (am fost cu sotia, asa s-a nimerit, dar a fost bine, ca martor!) Operatoarea mi-a cerut cardul, mi l-a validat, si a zis ca asta este tot! Sa merg sa depun banii, ca ei vor intra in cont, si ca, pot depune sau scoate bani inainte de termen, fara sa pierd dobanda, ea calculandu-se automat pt perioada depusa. Dupa 23 de zile, ma suna o alta operatoare (din aceeasi sucursala!), sa trec pe la sediul lor, ca sa fiu informat despre ultimul produs, respectiv depozitul cu 6%! Am crezut ca nu aud bine, si mi-am dat seama ca ceva este in neregula. Am spus ca am deja cont pt acest tip de produs, ea "obraznica!" m-a contrazis, si mi-a spus ca pt contul unde am eu banii, dobanda este 0% !!! Am fost personal la sucursala, am vb cu alta operatoare, pt ca cea care mi-a facut documentele si mi-a explicat incorect cum sa procedez, plecase! desi corect ar fi fost sa stea sa-si asume vina pt cele intamplate. Operatoarea care a a stat de vb cu mine, nu a stiut ce sa-mi raspunda, cand am intrebat-o cine imi plateste dobanda la suma depusa (chiar zambea, cred ca, probabil se asteapta sa ghicesc ca am pierdut dobanda definitiv! ) La insistentele mele, au sunat la Bucuresti, am vb cu un anume operator, care mi-a spus ca se investigheaza cazul meu, si ca se va incerca platirea dobanzii pt perioada in care banii nu au fost transferati banii in contul de depozit. I-am precizat, ca daca pana vineri (azi)nu mi se va da un raspuns in urma @investigatiei@, voi retrage toti banii, si voi renunta si cei 2% pt pensie. Acum, in timp ce scriam randurile acestea (multe rau!) am fost sunat de un anume Iulian ..., care mi-a promis ca in urma investigatiei, se va acorda dobanda aferenta sumei depuse, incepand cu data depunerii, pentru corectia greselii facute de operatoarea din Ploiesti. Sper sa se tina de cuvant, pe 30 aprilie merg sa mi se dea un extras de cont, si daca nu gasesc dobanda corespunzatoare pt 30 de zile, inchei toate conturile cu ING. Va tin la curent!
P.S. Am introdus peste 30 de coduri de securitate, pana sa pot posta cele scrise mai sus!...Aveti ceva solutii pentru acesta problema?
|