Financiar
Atentie la ce se intampla in conturile bancare PDF Imprimare Email
Miercuri, 25 Noiembrie 2015 16:46

Sunt unul din fosti clienti ai Millennium Bank. Dupa cum probabil stiti Banca Millennium a fost preluata de OTP Bank. Fuziunea a avut loc in weekendul 30 Octombrie - 2 Noiembrie 2015. Am zis ca orice probleme vor aparea se vor rezolva intr-o saptamana. Ca urmare pe 9 Noiembrie mi-am activat cardurile si am intrat pe OTPdirect (internet bankingul de la OTP) si au inceput surprizele:

1. La creditul pe care il aveam nu mai puteam vizualiza scadentarul asa ca a trebui sa platesc rata din ce imi aduceam aminte. Oricum pe internet banking imi aparea ca am de platit o dobanda de 42307,5 EUR.

2. Suma ce o aveam de platit pentru cardul de credit era cu 40%  mai mare decat ce platisem luna trecuta in conditile in care nu se modificasera conditiile

3. La fiecare tranzactie primeam un SMS cu respectiva tranzactie lucru foarte util

4. In OTP Direct nu aveam posibilitatea sa imi alimentez cardul.

Am facut o alimentare a cardului de credit cu 100 lei. Imediat mi-a aparut in extras ca din cei 100 mi s-au luat 25 de lei pentru comisioane si 75 de lei pentru dobanda. Am sunat la numarul de pe site si mi s-a spus ca ei nu pot sa imi spuna ce s-a intamplat dar conditiile cardului de credit au ramas aceleasi. De asemenea mi-au spus ca pot sa imi alimentez cardul daca scot banii la ATM si ii depun pe cardul de credit. Le-am spus ca retragerea de bani o sa fie comisionata si au zis ca le pare rau dar nu am alta solutie.

 

Ultima actualizare în Miercuri, 25 Noiembrie 2015 17:26
 
reclamatie PDF Imprimare Email
Scris de peisic elena   
Marţi, 10 Martie 2015 08:13

buna vreau sa reclam o persoana la casa de pensii roman..este pensionara se numeste Peisic Elena....cer sa i se faca o evaluare la Bucuresti ....FARA SPAGA ...pt ca aceasta persoana plateste sa i se prelungeasca pensia ...o data la 6 luni achita o suma de 60 ron la medicul care  o are in evidenta...dupa care merge la medicul de familie cu un pachet de cafea si i se prelungeste pensia ....cer sa se faca o evaluare cat mai urgent dar nu doresc sa mi se specifice numele doresc sa raman anonima ...va rog....aceasta persoana locuieste in strada ...stefan cel mare,bl 5,scA,etj 3 ap 9 ....nu doresc sa mi se folosesaca numele mai departe ...va rog...va multumesc o zi buna....

Ultima actualizare în Vineri, 13 Martie 2015 22:26
 
Teapa la ING? PDF Imprimare Email
Scris de ion iulian   
Vineri, 26 Aprilie 2013 20:14

 

Am vrut sa colaborez cu ING,in anul 2008, octombrie, nu mi-a iesit!  Am vrut sa iau echivalentul a 5000E. Dupa ce mi-au intocmit dosar pentru card (la ING nu poti lua/depune bani, decat daca ai card ING!)si pentru un cont in care sa mi se vireze o suma de 19000 ron, dupa cca o saptamana mi-au dat cardul, spunandu-mi ca pt imprumut trebuie sa mai astept, pana vor da unda verde cei de la ING Bucuresti. Dupa inca 3 saptamani, m-au sunat sa-mi spuna ca este o neclaritate in privinta actului de identitate, ca nu se vede exact si clar CNP-ul(desi acelasi CNP a fost folosit si pt eliberarea cardului!). La data aceea, deja 19000 nu mai acoperea 5000E necesari mie, pt ca euro crestea in fiecarea zi. M-a chemat sefa sucursalei din Ploiesti, sa-mi spuna ca trebuie sa fac o copie color a CI-ului, si sa o duc la ei la sediu. Am facut o copie, color, si m-am dus intr-o sambata,(cred ca deja era prin jurul datei de 1 decembrie 2008) crezand, ca mi se va acorda imprumutul. Asa este, n-ati ghicit, am fost chemat doar ca sa fac un alt dosar!!!, in 3 exemplare, care urmau sa plece la Bucuresti, si sa se aprobe la Sf.Asteapta cand euro probabil ca ajungea la 4,4 ron. Cand mi-a spus acest lucru sefa sucursalei(asa s-a recomandat)am luat decizia de a nu mai face acest imprumut, si sa strang eu banii in fiecare luna, ca si cum i-as fi depus la ING. Aceasta individa m-a avertizat ca daca renunt, ING nu-mi mai acorda vreodata vreun credit, ca nu imi dau seama ce fac, ca alti oameni stau in genunchi sa li se acorde un credit, iar eu ii dau cu piciorul...etc.

A  2-a colaborare mi-a reusit!  Am incheiat o pensie anul trecut pt. procentul de 2%.

A 3-a colaborare nu mi-a reusit! Am fost atras de o reclama de la tv privind dobanda la depozite in lei de 6 %.

Am fost la sediul lor (tot din Ploiesti, alt lucrator ) si am intrebat despre acest produs. Mi s-a spus ca este vb despre un depozit la care dobanda este de 6% pe an, dar pe durata a 4 luni de zile, dupa care automat depozitul se inchide, fara posibilitatea de a fi prelungit.

Mi se spune de catre o operatoare de acolo, Alina...si nu mai stiu cum, ca intai mi se va elibera un card, iar apoi voi face depozitul, pt ca ei nu lucreaza cu numerar. Peste vreo 3 zile sunt anuntat ca

mi-a sosit cardul (am fost cu sotia, asa s-a nimerit, dar a fost bine, ca martor!) Operatoarea  mi-a cerut cardul, mi l-a validat, si a zis ca asta este tot! Sa merg sa depun banii, ca ei vor intra in cont, si ca, pot depune sau scoate bani inainte de termen, fara sa pierd dobanda, ea calculandu-se automat pt perioada depusa. Dupa 23 de zile, ma suna o alta operatoare (din aceeasi  sucursala!), sa trec pe la sediul lor, ca sa fiu informat despre ultimul produs, respectiv depozitul cu 6%! Am crezut ca nu aud bine, si mi-am dat seama ca ceva este in neregula. Am spus ca am deja cont pt acest tip de produs, ea "obraznica!" m-a contrazis, si mi-a spus ca pt contul unde am eu banii, dobanda este 0% !!! Am fost personal la sucursala, am vb cu alta operatoare, pt ca cea care mi-a facut documentele si mi-a explicat incorect cum sa procedez, plecase! desi corect ar fi fost sa stea sa-si asume vina pt cele intamplate. Operatoarea care a a stat de vb cu mine, nu a stiut ce sa-mi raspunda, cand am intrebat-o cine imi plateste dobanda la suma depusa (chiar zambea, cred ca, probabil se asteapta sa ghicesc ca am pierdut dobanda definitiv! ) La insistentele mele, au sunat la Bucuresti, am vb cu un anume operator, care mi-a spus ca se investigheaza cazul meu, si ca se va incerca platirea dobanzii pt perioada in care banii nu au fost transferati banii in contul de depozit. I-am precizat, ca daca pana vineri (azi)nu mi se va da un raspuns in urma @investigatiei@, voi retrage toti banii, si voi renunta si  cei 2% pt pensie. Acum, in timp ce scriam randurile acestea (multe rau!) am fost sunat de un anume Iulian ..., care mi-a promis ca in urma investigatiei, se va acorda dobanda aferenta sumei depuse, incepand cu data depunerii, pentru corectia greselii facute de operatoarea din Ploiesti.  Sper sa se tina de cuvant, pe 30 aprilie merg sa mi se dea un extras de cont, si daca nu gasesc dobanda corespunzatoare pt 30 de zile, inchei toate conturile cu ING. Va tin la curent!

P.S. Am introdus peste 30 de coduri de securitate, pana sa pot posta cele scrise mai sus!...Aveti ceva solutii pentru acesta problema?

 

Ultima actualizare în Marţi, 14 Mai 2013 14:07
 
Reclamatie Western Union PDF Imprimare Email
Scris de Parascanu ionut   
Vineri, 03 Iunie 2011 16:03

Am plecat din tara ca orice roman cu gandul de a ma stabili afara... greu primele 2 luni (Franta)- datorita repulsiei pe care o au francezii pentru natia noastra. Problema mea a aparut in momentul cand cineva caruia i-am dat niste bani in Romania- a vrut sa mi-i inapoieze, a depus banii pe numele prietenei mele, care e si ea cu mine. Am apelat la serviciile firmei Western Union;
Totul a decurs conform planului pana in momentul in care am ajuns la ghiseu la o banca sa scoatem banii. Raspuns transant -Nu se poate cu buletinul ca sunteti roman, aveti pasaport?

Ultima actualizare în Marţi, 12 Iulie 2011 14:23
 
reclamatie carpatica asig PDF Imprimare Email
Scris de alin   
Joi, 10 Februarie 2011 15:16

Ma numesc Bucurica Alin George as dori sa reclam ca:

nu vor sa repare masina aflata in dosarul ra0104ct11 , marca Ford Focus , Inspector de daune Margarit Gheorghe, deoarece spun ca dosarul este la expertiza anti-frauda, mentionez ca in termen legal de 10 zile de la data accidentului ( la data de 25.01.2011) trebuia sa fiu anuntat in scris cu privire la trimiterea dosarului la comisia anti-frauda.

Doresc sa mi se repare daunele produse in accidentul in care am fost implicat , vinovatul recunoscandu-si vina (Manea Claudia asigurat Carpatica asig)

0724218181

Ultima actualizare în Sâmbătă, 11 Iulie 2015 14:21
 
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 Următor > Sfârşit >>

Pagina 1 din 8
originals.ro

Autentificare