Atentie la ce se intampla in conturile bancare PDF Imprimare Email
(5 voturi, in medie 3.40 din 5)
Scris de Calin   
Miercuri, 25 Noiembrie 2015 16:46

Sunt unul din fosti clienti ai Millennium Bank. Dupa cum probabil stiti Banca Millennium a fost preluata de OTP Bank. Fuziunea a avut loc in weekendul 30 Octombrie - 2 Noiembrie 2015. Am zis ca orice probleme vor aparea se vor rezolva intr-o saptamana. Ca urmare pe 9 Noiembrie mi-am activat cardurile si am intrat pe OTPdirect (internet bankingul de la OTP) si au inceput surprizele:

1. La creditul pe care il aveam nu mai puteam vizualiza scadentarul asa ca a trebui sa platesc rata din ce imi aduceam aminte. Oricum pe internet banking imi aparea ca am de platit o dobanda de 42307,5 EUR.

2. Suma ce o aveam de platit pentru cardul de credit era cu 40% mai mare decat ce platisem luna trecuta in conditile in care nu se modificasera conditiile

3. La fiecare tranzactie primeam un SMS cu respectiva tranzactie lucru foarte util

4. In OTP Direct nu aveam posibilitatea sa imi alimentez cardul.

Am facut o alimentare a cardului de credit cu 100 lei. Imediat mi-a aparut in extras ca din cei 100 mi s-au luat 25 de lei pentru comisioane si 75 de lei pentru dobanda. Am sunat la numarul de pe site si mi s-a spus ca ei nu pot sa imi spuna ce s-a intamplat dar conditiile cardului de credit au ramas aceleasi. De asemenea mi-au spus ca pot sa imi alimentez cardul daca scot banii la ATM si ii depun pe cardul de credit. Le-am spus ca retragerea de bani o sa fie comisionata si au zis ca le pare rau dar nu am alta solutie.

Atunci m-am hotarat sa le scriu. In internet Banking exista posibilitatea de a trimite mesaje si ca urmare le-am trimis un mesaj. Am primit raspuns in ziua urmatoare prin care imi spuneau ca nu exista modificari ale conditiilor cardului de credit si ca au introdus posibilitatea de a transfera bani din contul curent pe cardul de credit fara comision (probabil dupa ce mai multi clienti s-au plans).

Am scris un alt mesaj legat de faptul ca nu stiam exact cat am de platit rata si de ce dobanda calculata e de 42307 EUR si le-a luat 3 zile ca sa raspunda. Culmea e ca ziua in care mi-au raspus era si ziua in care trebuia sa platesc rata. Noroc ca inca am memorie buna si deja depusesem suficienti bani in cont. Daca tot am fost la banca am luat un scadentar si un extras de cont cu datele de pe luna anterioara. Asa am aflat ca sumele pe care OTP Bank mi le cerea in Noiembrie fusesera deja luate de Millennium Bank in Octombrie. Ma refer aici la dobanda aferenta cardului de credit si comisionul aferent unor tranzactii din luna anterioara.

Am sunat din nou la call center si mi s-a raspuns ca ei nu stiu de ce s-au preluat sumele asa dar ca vor intreba la carduri. Oricum eu nu inteleg de ce la peste 3 saptamani de la "fuziune" nu se stie ce s-a intamplat, de ce mi se percep aceleasi sume de 2 ori si cum e posibil ca sistemul bancii sa calculeze o dobanda comparabila cu soldul creditului pe care il am?

Avand in vedere experienta mea si daca sunteti fost client al Millennium Bank sau al unei banci care e implicata intr-o fuziune deschideti ochii ca altfel va treziti fara bani. Eu inca mai astept o explicatie si banii inapoi.

Trackback(0)
Comentarii (1)add
0
Mr
Postat de Alexblablabla , ianuarie 20, 2016
poti sa-i dai in judecata smilies/smiley.gif sigur vei castiga
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Miercuri, 25 Noiembrie 2015 17:26
 
elefant.ro

Autentificare