Scris de reclamagiul
|
Marţi, 09 Decembrie 2014 17:17 |
Am vrut sa profit de reducerile de Black Friday si sa cumpar un iPhone nou, cadou pentru sora mea. Am gasit o promotie la depozituldepapetarie.ro care se lauda ca peste 6000 de companii ii aleg in fiecare luna. Am facut comanda si am primit un mesaj in care mi s-a spus ca voi fi contactat in 15 minute. Nu s-a intamplat. I-am sunat dupa vreo 4 zile si mi s-a spus ca ma vor suna in 15 minute. Nici de data aceasta nu m-au sunat. Am sunat din nou si mi-au spus ca au ceva probleme cu sistemul si ca ma vor suna din nou de indata ce sistemul isi revine. M-au sunat dupa vreo 3 ore si mi-au spus ca imi vor da un raspuns dupa ce contacteaza furnizorul pentru ca nu mai au produsul in stoc. Oricum a mai trecut o saptamana si tot nu m-au sunat. Am trimis mesaje la adresele de pe site dar fara succes. De ce ma lasa sa comand produsul daca ei nu il au in stoc? Nu e nici o problema in general ca ma duc la alt furnizor si-l iau de acolo. Din pacate ofertele pe care puteam sa le cumpar in ziua in care am facut comanda la Depozitul de Papetarie nu le mai gasesc dupa 3 saptamani cand se vor trezi ei sa-mi spuna ca produsul nu exista nici la furnizor si ca nu pot onora comanda. Vine Craciunul si nu mai am de unde sa cumpar asa ceva decat cu 50% mai scump. Poate ca trebuia sa ma prind ca nu am de ce sa cumpar un telefon mobile de la depozitul de papetarie, doar nu e din hartie. De fapt nu era nici pe hartie, nici in stoc. Era doar o reclama la un produs care nu exista si care avea un pret foarte bun. Asa ca daca vreti sa nu patiti ca mine, comandati de la magazine de specialitate si magazine testate, in nici un caz de la depozitul de papeptarie.
Trackback(0)
 |
Ultima actualizare în Marţi, 09 Decembrie 2014 17:24 |