Angajatii companiei C&A PDF Imprimare Email
(1 vot, in medie 1.00 din 5)
Scris de TAD   
Marţi, 22 Decembrie 2015 08:42

Buna ziua! Ieri seara, 21.12.2015, in magazinul C&A din cadrul Iulius Mall Timisoara, am fost cu intentia de a achizitiona cateva articole vestimentare. Gasesc o geanta care nu avea atasat nicaieri vreun pret, ca atare merg la informatii si la casa pentru a cere detalii referitoare la pret DOMNISOAREI:" Imi puteti spune va rog ce pret are?" si vine RASPUNSUL:" Si eu de unde sa stiu din cap?! Trebuie sa chem pe cineva sa aflu." Imi pare rau ca nu am reactionat atunci "Si eu pe cine sa intreb? Pe domnul de la paza?!" Nu sunt de acord cu promovarea acestui tip de angajati care arunca astfel de raspunsuri nesimtite si in scarba de parca eu as fi vinovata ca nu are pretul afisat si cer prea mult ca intreb astfel, si pe deasupra si nepoliticoasa cand s-a efectuat plata articolelor vestimentare,multumindu-i la sfarsit, evident ca deja a fost prea mult sa-mi mai raspunda si la aceasta formula de incheiere.

Trackback(0)
Comentarii (3)add
0
...
Postat de Timofte Diana , iunie 25, 2016
In data de 25.06.2016 am fost intr-un magazin C&A din judetul Bacau. Am cerut niste lamuriri in privinta unor preturi puse gresit la raft, iar raspunsurile primite au fost date cu obraznicie si cu un tupeu grosolan. Vanzatoarea , mi-a zis ca nu e problema ei ca nu sunt afisate preturile corect, da oricum cand scaneaza produsul ii apare pretul real. Serios? Adica eu nu trebuie sa stiu pretul , decat dupa ce il scaneaza ea? Sa nu mai zic ca mi-a zis ca are destul salariul foarte mic, sa mai stea sa-mi dea mie detalii sau altor clienti, iar daca nu-mi convine sa evit magazinul , ba chiar ma roaga sa ies afara din magazin , ca e cald si o doare capul si nu mai are chef sa explice. Daca acesta este modul dvs. de a atrage clienti , e foarte bine. Pe viitor voi evita aceasta firma fara doar si poate.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
acuzat de furt de angajați incompetenti
Postat de Amuraritei Claudiu , septembrie 25, 2016
Bună seara. Numele meu este Amuraritei Claudiu domiciliul bucurești. Am această zi de duminică 25.092016 fost an magazinul ca dinsunplaza din soseaua ooltenitei piata sudului pt ami cumpara o pereche de blugi ampreunua cu un vecin. Am probat 3, 4 perechi si am ales o pereche care se potrivea ca si masura . La casa am achitat si am primit bonul pt blugi si separat pt o un set de ciorapi dar la esirea din magazin angajații magazinului de la paza mau oprit atat pe mine cat si pe vecinuleu si ne-au umilit pynandune sa ne deZbracam spunand dansii ca am fi furat. Menționez ca nu am furat an viata mea nimic si se poate verifica si la politie. Daca aveti idee c am cat timp raspund la reclamația facuta va rog saa contactați la Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza '> Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la numărul de telefon 0764717854 deoarece ma gandesc serios sa ai dau an judecată. Menționez ca paza mia adresat injurii si mi-au spus sa nu mai calc pe acolo . Mulțumesc
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Reclamatie
Postat de Blanaru Oana , august 22, 2017
Buna ziua,


Doresc sa fac o sesizare cu privire la magazinul din Brasov. Vin destul de des sa fac cumparaturi aici, ador produsele voastre si chiar le recomand insa astazi am avut cea mai oribila experienta din ultimii 2 ani decand sunt cluenta C&A. Am intrat sa cumpar o pereche de blugi iar la stand era scris mare orice produs 89 Ron. Am probat mai multe perechi din acelasi tip de blugi si m-am indreptat catre casa de marcat. Pe langa faptul ca era tejgheaua plina de haine o domnisoara a venit sa incaseze banii moment in care mi-a spus ca pretul este de 130 Ron. Uimita ii explic ca blugii trebuiau sa fie la promotie, ea imi raspunde foarte sec ca se mai incurca produsele pe rafturi. Eu insist si ii spun ca am verificat si erau marimi diferite a aceluiasi tip de blugi pe raftul respectiv si am verificat cu atentie pretul la care ea imi raspunde un o greata si plictiseala inimaginabila "Doamna ii vreti sau nu?" Nici nu a incercat macar sa vada despre ce este vorba plus ca abea deschisese magazinul deci nu cred ca a fost un client care sa ia toti blugii perfect impachetati si sa ii puna acolo. Platesc produsul si ii spun "Asa se face vanzarea, nu vi se pare normal sa verificati o astfel de situatie? " Ea isi da ochii peaste cap imi da bonul si vrea sa plece. Enervata o intreb o sesizare unde pot face? Moment in care ea imi tranteste efectiv de tejghea un cartonas si pleaca. Nu mi se pare normal sa ai o astfel de atitudine cu un client in special daca iti semnaleaza pe un ton calm, tocmai ca sa se poata rezolva amiabil situatia. Va rog sa luati masuri, niciodata indiferent de aglomeratie nu am intalnit o astfel de abordare.


Va multumesc!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Duminică, 17 Ianuarie 2016 18:00
 
elefant.ro

Autentificare