Reclamatie Romtelecom PDF Imprimare Email
(38 voturi, in medie 4.11 din 5)
Scris de Irina   
Miercuri, 10 Martie 2010 21:09

Am incercat sa iau legatura cu cei de la romtelecom mai bine de o ora in data de 10.03.2010.

Dupa circa 20 min de muzica mi-a raspuns un domn Alexandru Onofrei care prima data mi-a facut legatura la numarul cu suprataxa de aproximativ 6 euro/apel iar a doua oara in jurul orei 22.45 cand am revenit dupa ce iar le-am ascultat muzicuta circa 15 minute cand i-am spus despre ce este vorba mi-a inchis telefonul in nas.

Iar acum sa va explic de ce am sunat la romtelecom.

Sunt client persoana fizica cu 2 locatii de contracte telefonie, tv si internet. La una din locatii dupa ce am semnat contractul de internet nu am reusit sa accesez serviciul decat dupa 3 saptamani ca a avut diverse probleme pe retea. La cea de-a doua locatie  nu functioneaza cum trebuie linia telefonica iar de internet nu mai vorbesc ca nici la 3 saptamani de la semnarea contractului nu functioneaza. Daca va intrebati motivul vi-l spun imediat (cel dat chiar de romtelecom) contractul pe care l-am facut dupa ce a fost verificata linia telefonica este de 8mb dar echipa de teren a constatat ca trebuie sa scad contractul la 6mb pentru ca linia nu suporta mai mult de 5,11mb si atunci este fortata si nu functioneaza serviciul cum trebuie, am zis in regula, scadem contractul, dar aici intervine problema ca trebuie sa platesc penalitati 35 euro fara tva si dureaza cel putin o saptamana (saptamana care a trecut ieri si nimeni nu m-a sunat inca sa-mi ceara acordul asa cum mi s-a spus ca se va proceda), timp in care internetul nu functioneaza cum trebuie, are intreruperi la fiecare minut. Cum se spune pe romaneste si f.... si batut si cu banii luati.

Pe langa cele mentionate mai sus mai am la o alta locatie un contract de telefonie si internet pe persoana juridica care a expirat de ceva timp si de cateva luni incerc sa-l reziliez dar nu reusesc. De ce? Pai sa o luam cu inceputul. In data de 07.01.2010 ma duc la centrul din str. dimitrov si fac cerere scrisa sa reziliez contractul de internet dar sa-l pastrez pe cel de telefonie. Imi spune operatorul e totul in regula se rezolva. Dupa 3 saptamani pe 28.01.2010 ma suna de la romtelecom si mi se spune sa sun la call center (1930) si sa fac cerere verbala ca sa se desfiinteze postul ca altfel nu se ia in considerare. Nu am mai auzit pana in prezent ca ceea ce faci scris nu conteaza decat ce vorbesti. In fine, plina de nervi fac ceea ce-mi psune operatorul si mi se ia in considerare cererea verbala din 28.01.2010 si mi se spune ca trebuie sa astept 30 zile pana se reziliaza ca asa scrie in contract (revin, care contract?). Zic iar bineeeeeeee, m-ati mai facut cu inca o luna de abonamente pe langa celelalte. Pe langa toate acestea pana sa reziliez contractul, am avut probleme cu serviciul de internet si am sesizat call center-ul care au trimis o echipa pe care constat cu mare stupoare ca din vina lor trebuie sa platesc tot eu adica 25 euro fara tva. Pe langa toate acestea contractul s-a reziliat in 28.02.2010 conform informatiilor primite de la call center in data de 02.02.2010 dar mi s-a facturat abonamente, convorbiri (nefiind prima luna cand se facutreaza convorbiri iar in locatia respectiva nu sta nimeni de un an si mai bine) si lucrari tehnice internet.

Am vrut sa fac sesizare la romtelecom, dar am constatat cu mare stupoare ca nu mai au centru de sesizari si operatorii de la call center sunt foarte nesimtiti (nu toti, ca nu as vrea sa generalizez, dar o parte din ei, mai ales cei foarte tineri, ii auzi razand in loc sa-ti rezolve problema, chicotesc, vorbesc cu alte persoane in acelasi timp, te pun in asteptare si te paseaza la alt coleg, caruia trebuie sa-i reiei toata doleanta ta si etc).

Acum stau si va intreb de ce atata nesimtire din partea unei societati care se doreste a fi concurenta pe piata telecomunicatiilor cu alte firme care am constatat ca au cam aceleasi probleme?

De ce trebuie sa platim niste servicii de care nu beneficiem sau daca sunam sa sesizam nefunctionarea ti se tipa de la celalalt capat al firului ca dureaza cel putin 48 ore pana la 3 saptamani de cand astept eu sa se faca ceva?

Chiar sunt curioasa daca veti face ceva in aceasta privinta sau va fi o alta hartie/sesizare/reclamatie ca oricare alta.

Va multumesc anticipat daca veti face ceva.

Cu stima,

Ing. Irina Ulesan

 

Trackback(0)
Comentarii (89)add
0
Angajat Romtelecom
Postat de Anonim Romtelecom , martie 17, 2010
Buna ziua.
Sunt angajat Romtelecom la relatii cu clientii - serviciul de internet.
Am sa va raspund la ceea ce pot.
====================================
Ati spus ca "mi-a facut legatura la numarul cu suprataxa de aproximativ 6 euro/apel".
Acest lucru este imposibil.
Ca sa nu fiti nevoita sa ma credeti pe cuvant va voi da si explicatia:
1. Din punct de vedere tehnic, operatorii ca raspund la telefon nu pot efectua apeluri in exterior.
2. Daca s-ar fi putu face acest lucru, si operatorul v-ar fi facut legatura acolo, cum s-ar mai fi facut taxarea apelului ???
La acel numar de telefon se poate suna doar de pe fix pentru a se putea taxa apelul (apare pe factura Romtelecom)
====================================
Ati mai spus "dar aici intervine problema ca trebuie sa platesc penalitati 35 euro".
Nu este adevarat.
In momentul in care se face aceasta trecere de la un abonament mai mare la un abonament mai mic din cauza nefunctionarii corespunzatoare a serviciului (conform contractlui), nu va costa nimic.
Trebuie insa sa asteptati pana se opereaza modifciarea.
====================================
Ati mai spus "nu mai au centru de sesizari"
Nu este adevarat
Puteti inregistra sesizari la:
0800825425 - sesizari referitoare la serviciul de internet
1930 - orice fel de reclamatii
in magazin Romtelecom - orice fel de reclamatii
FAX: 021.400.35.94 - orice fel de reclamatii
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza - orice fel de reclamatii
====================================
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -10
0
...
Postat de qwert , martie 17, 2010
pe dracu! reclamatii poti sa faci intr-adevar la o gramada de nr de tel, dar reclamatiile sunt inutile atunci cand nu le baga nimeni in seama. pot sa fac reclamatie si la mine in fata oglinzii, si o sa aiba acelasi efect. pot sa cred ca legatura la nr cu suprataxa nu se poate face din call center, in schimb, numarul infinit de legaturi care se face de la un operator la altul este cel putin in bataie de joc, mai ales ca totul se finalizeaza cu o inregistrare in baza de date si cam atat.
daca tot suntem aici...un numar de telefon unde pot sa reclam incompetenta aveti? de ce nu se poate vorbi cu niciun sef cu oarece putere de executie? ca, sa ma scuzati, dar reclamatiile nu se fac la poarta! faptul ca vorbesti cu un operator care nu-ti poate spune nimic real e doar pierdere de vreme...
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +28
0
...
Postat de kia , martie 22, 2010
Operatorul la care ajung clientii are acces la linia lor de Internet ca sa poata face verificari - vede parametrii modemului si isi poate da seama daca e problema din casa clientului, de pe fir sau daca nu exista nici o problema. Un operator iti poate spune care e problema cu aproximatie, dar nu e inginer ca s-o poata corecta - de-asta ajung clientii la alte departamente sau sunt sunati mai tarziu de catre cineva de la tehnic. Tot operatorul poate distribui problema unui client catre cei care merg in teren - asa ca, daca un client crede ca operatorul nu ii poate spune nimic real, ar trebui macar sa stie ca acel operator ii va distribui problema mai departe spre rezolvare, daca setul de instructiuni pe care il are el nu e suficient pentru rezolvare. sefii cu putere de executie sunt, de fapt, si ei tot operatori - nu pot iesi din birou sa faca executie, pentru ca pur si simplu nu au competentele sa execute altceva in afara de ceea ce fac ei acolo. asa cum eu, spre exemplu, n-as putea sa fac o retea, din simplul motiv ca nu stiu ce specificatii sunt necesare - si asa cum un inginer de retea n-ar sti sa faca o lectie deschisa, asa cum fac eu.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -11
0
operatori
Postat de alu , mai 17, 2010
sa va mai spun ceva, firma aceasta si-a concediat o parte din operatori si si-a externalizat serviciile catre alte call-centere care angajeaza de lucru mai ieftina;cemivatie poate avea un operator sisa are informatii limitate si zero putere de decizie,sa rezolve o problema, cand este platit cu 700 de lei pe luna?smilies/cheesy.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -13
0
re
Postat de Sandrina , iunie 22, 2010
Buna ziua,

As dori sa precizez ca problemele cu care s-a confruntat Irina sunt aceleasi cu care m-am confruntat si eu. Si confirm cam toate aspectele sesizate:
angajati nepoliticosi,
lipsa totala de suport,
da, aceasi suma ni s-a comunicat si noua cand am solicitat mutarea liniei in alta locatie din cauza functionarii defectuase,
da, nu raspunde nimeni in timp util la 1930,
da, nu exista pe site o adresa de reclamatii/sesizari (de ce sa merg in magazin pe timpul si banii mei cand normal ar trebui cum accesezi site ul sau pe facturi sa fie facute publice aceste informatii ?)
Asta asa, ca macar sa nu mai incheie si altii abonamente tot ROMTELECOM.
Multumesc
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
Nesimtiti
Postat de Jean Ionel , iulie 13, 2010
Cei de la Romtelecom sunt niste nesimtiti! Mie mi-au defectat voluntar linia telefonica si imi fac interceptari ale convorbirilor mele (aud zgomote de intrare pe linie, chicoteli, comentarii). Mentionez ca posed cel mai performant model de telefon DECT Panasonic si ca intotdeauna am platit abonamentul pe mai multe luni in avans. La Deranjamente..m-au pasat subtil de mai multe ori. Imi raspund niste fatuce plictisite si sictirite care nu au nici un chef de solutionat problemele ALTORA. Nici dupa reclamatiile facute online de pe Contact My Account nu s-a remediat problema. SA LE FIE RUSINE TUTUROR ANGAJATILOR ROMTELECOM!!!!!!!!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +19
0
Anomalie
Postat de Andronache Monica , august 18, 2010
Buna ziua,
Va aduc la cunostinta ca am primit somatie de la Primarie,sa desfac toate clemele de pe fatada casei care tin cablurile de telefonie,TV si internet.Sunt avertizata ca daca nu desfac aceste cleme, voi fi amendata cu amenda in valoare de 1000-2000RON,si asta deoarece sunt proprietar si intre mine si compania Dvs.nu exista vreun contract incheiat in acest sens.Deasemeni mi se spune ca daca vreau nu am decat ca si eu la randul meu sa va dau in judecata ca sa-mi recastig banii dati in urma amenzii.Ca atare,va rog analizati aceasta problema si astept un raspuns de la Dvs.
Multumesc
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -12
0
plangere catre romtelecom
Postat de Citiriga Ramona , noiembrie 03, 2010
Buna ziua. Sunt Ramona Citiriga din Judetul Harghita, comuna Tulghes. In urma cu doua luni am depus o cerere pentru instalarea abonamentelor de telefon si internet la romtelecom. Au refuzat sa aprobe cererea motivand ca nu este acoperire (multi vecini in jur au abonamente de telefon si internet) si mai mult decat sa inregistreze cererea nu pot face; am depus a doua cerere de mai bine de o luna si este inca in curs de configurare. As dori sa stiu de ce la unele familii se instaleaza abonamentele si mie mi se refuza. Stalpul de electricitate trece prin curtea casei si firul de telefon pe langa balconul casei (cu aproximativ 3-4 ani in urma a fost instalat telefon fix, contractul s-a reziliat fara datori). Va rog foarte mult sa luati masurile necesare pentru instalarea abonamentelor deoarece am mare nevoie de internet in domeniul de activitate. Astapt mesaj sau telefon la 0721453234. Multumescsmilies/angry.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -12
0
RECLAMATIE NEFINALIZATA
Postat de BIG B , decembrie 09, 2010
AM COMANDAT DOLCE CU INSTALARE EXPRES CADOU ONLINE IAR ANGAJATUL ROMTELECOM PE NUME UNGUREANU A LUAT COMANDA IN NUME PERSONAL SI MI A MODIFICAT RESPECTIVA COMANA PENTRU A NU MAI BENEFICIA DE PROMOTIA DORITA SI PENTRU A-SI MARI VANZARILE DUMNEALUI
LA NUMARUL 021 408.80.68 TE TREATEAZA CU DOSUL SUNI DEGEABA PENTRU CA ITI FACE LEGATURA AUTOMAT LA RELATII CLIENTII CARE NU TI CUNOSC PROBLEMA
MULTE MULTE NEREGULI ROMTELECOM
FUGITI DE EI
APROPO ...NORMAL EI NU SI AU INDEPLINIT OBLIGATIILE NEFURNIZAND CEEA CE AM COMANDAT DECI CONTRACTUL PE 1 SAU 2 ANI POATE FI INCALCAT LA ORICE ORA
CAND M AM ABONAT LA INTERNET TOT ONLINE AM COMANDAT
PRECIZEZ CA SI ACOLO ACEASI POVESTE
TREBUIA SA AM MODEM WIRELLES CU 4 PORTURI SI EU AM SI LA ORA ACTUALA CU 1 PORT FARA WI FI
DECI CONTRACTUL MEU CU EI E INCALCAT
EI NU SI AU INDEPLINIT OBLIGATIILE ASIGURANDU MI CEEA CE AM COMANDAT SI NU MI AU FURNIZAT NIMIC DIN CE AM CERUT.

DACA VERIFICATI SIGUR ASA ATI PATIT MULTI ...MULTI AM FOST PACALITI
DAR E UN LUCRU BUN POTI PLECA CAND VREI...PE MOTIV CA NU AI CEEA CE AI DORIT CONFORM CERERILOR TALE
SERVICII O CA IN ROMANIA....


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -9
0
cat trebuie sa mai astept????????
Postat de parvu , decembrie 19, 2010
buna seara,
si eu am probleme cu Romtelecomul(probleme de cablu telefon-asa mi s-a spus) de pe 13.12.2010 si nu s-a rezolvat inca pana astazi 19.12.2010.
In seara reclamatiei o doamna nervoasa(mai nervoasa decat mine careia nu-i mergea telefonul de 2 zile si care avea acasa un copil bolnav si nu avea cum sa tina legatura cu cei de-acasa)in urma discutiei avute cu aceasta doamna in care imi spunea ca problema se va rezolva in maxim 72 ore iar eu i-am spus ca nu mi se pare normal sa astept atat a inceput sa tipe de parca ea era cea neindreptatita.
In fiecare seara am revenit cu un telefon sa aflu vesti despre rezolvarea acestei probleme cu cablul si mi se spunea acelasi lucru : se va urgenta problema dvs(parca era bomba atomica si trebuia sa o dezamorseze)
Iata-ma astazi dupa mai bine de 150 de ore de la anuntarea problemei catre Romtelecom stau si ma gandesc daca nu ar fi mai bine sa reziliez contractul cu acestia.
Ce ar trebui sa fac sa merga odata telefonul ala?
Cui sa ma mai adresez?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -10
0
Record negativ ROMTELECOM
Postat de Maria Barsan , decembrie 20, 2010
Pai se pare ca eu am inregistrat un record privind "bunele servicii" ale Romtelecom. Iata in 14.12-intrerupere telefon-in zilelele de 15,16,18.12-fac reclamatie.Pe 18, dupa expirarea celor 72 de ore primesc termen remediere- 15.01.2011. Se spune ca fost furat un cablu,dar de unde il aduc oare,de pe luna?Este vorba despre postul telefonoc din locuinta mamei mele , o femeie de 78 de ani, cardiaca, nedeplasabila, singura. Singurul mijloc de comunicare este astfel suspendat.Se spune ca abonamentul va fi diminuat , dar cum poate fi despagubita pentru inconvenientele create? Daca in acest timp se intampla ceva cu dansa? Ce raspundere are Romtelecomul?
E absurd si aberant .Sunt sarbatorile, dar oricum daca are o urgenta medicala si nu numai ce face, asteapta pina pe 15.01? Va rog sa urgentati remedierea!
Modul in care sunt tratati clientii este absolut inacceptabil

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -13
0
nemultumitttttt
Postat de enache , ianuarie 06, 2011
Astept de vreo doua saptamani sa vina sa-mi dea drumul si la al doilea receiver de la al doilea tv, am sunat, am consumat si credit, au trecut si sarbatorile si degeaba. Stau si astept. E bataie de joc! Contractul e pe numele Enache Constatin. Va multumesc pentru NEINTELEGERE. smilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -12
0
Romtelecom cei mai nesimtiti si indoleti operatori
Postat de Cornel B. , ianuarie 06, 2011
Buna seara,

Operatorul care tot neaga absolut tot ce a reclamat doamna Irina este probabil tot un nesimtit platit de noi "fraierii".
Eu am avut 6 locatii dintre care doua persoane juridice. La 5 din ele am reziliat contractul complet (voce,date, TV), de ce?:

De fiecare data cand sunam sa ma mai abonez la cate un serviciu toti operatorii erau foaaarte amabili, cat de frumos vorbeau, erau in stare sa vina sa te tina si in brate pana adormi ... totul mirific....eeee in schimb daca nu functiona serviciul si sunam nervos sa-l reclam, "nu stim de ce am facut sesizarea dureaza 72 de ore".

Una din situatii a fost chiar atat de penibila incat acum chiar imi vine sa rad. Nu functiona serviciul de televiziune, locatia era intr-un bloc de locuinte, sun, le spun despre ce este vorba iar cel de la capatul liniei, un "expert de la tehnic" imi zice "domne cred ca s-a pus zapada pe antena de pe bloc, nu puteti sa mergeti pana sus cu o matura sa o indepartati". Deci era iarna trecuta, nu mai ningea de vreo 4 zile, zapada pe strada se mai putea vedea, dolce a functionat perfect cat timp a nins ... si dupa aia ... e cand nu a mai nins nu a mai functionat ... si tembelu de la tehnic imi spune sa ma urc pe terasa blocului sa dau zapada de pe antena de satelit ... cat de cretinoid poate fi cineva sa spuna asa ceva !!!

Rezilierea este un proces foarte greoi ... faci rezilierea in scris, pe mail, telefonic ... degeaba ei emit facturi in continuare. Motiv pentru care le-am aplicat si eu aceeasi nesimtire cu care ma trateaza ei ... nu mai platesc ... eee dragilor, sa vedeti ce repede il rezilieaza atunci. Dupa care le platiti numai factura initiala fara penalitati si i-i lasati sa va dea in judecata pentru 2-3 sute de lei ... ceea ce nu se va intampla pentru ca nici o firma de recuperari creante nu accepta asemenea sume mici....si chiar daca se intampla sa va dea in judecata, invocati vicii de procedura in intocmirea contractului ... un avocat bun o sa gaseasca cel putin 100 de asemenea vicii in contractele lor si le cereti daune plus plata tuturor cheltuielilor de judecata, asa o sa aveti si bani de avocat, tot din banii lor.

Asa cum spuneam la inceput mai am o singura locatie in care am un serviciu din asta de tot rahatu si anume dolce.
Pentru ca cei de la Romtelecaca, pardon Romtelecom ... e de la tastatura ... nu vor sa se desminta in furnizarea serviciilor proaste si foarte proaste, de vreo 2 zile nu imi mai functioneaza acest serviciu pe motiv ca "este o problema la pilot"... ca deobicei cu oricine ai vorbi de la Romtelecom iti aplica aceasi explicatie "se va remedia in 72 de ore".
De data asta insa nu ma mai enervez ... astept pana maine cand se fac cele 72 de ore si indiferent daca functioneaza sau nu serviciul, o sa merg sa fac contract cu alt operator, dupa care nu le mai platesc nimik.

SFATUL MEU:
De prima data cand aveti probleme cu acesti infecti de la Romtelecom MERGETI SI CONTRACTATI ALT OPERATOR DUPA CARE NU MAI PLATITI !!!

Asa merita jegurile care uita ca supravietuiesc din banii nostrii !!!


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -6
0
Servicii sub orice critica
Postat de mirel , ianuarie 18, 2011
Recomand clientilor Romtelecom sa aleaga alt operator telecom. Sunt client Romtelecom din 1970 si servicii mai proaste ca cele oferite acum nu au avut in toata existenta. Serviciul de reclamatii Deranjamente practic nu mai exista. Am sunat de nenumarate ori si nu am reusit sa iau legatura cu nici un angajat Romtelecom. Acest serviciu ar trebui sa functioneze 24 de ore din 24. Nu ma deranjeaza noul sediu care il au atat timp cat eu ca abonat nu platesc abonamentul degeaba. Un serviciu care era gratuit era cel despre abonatii telefonici. Cred ca s-a externalizat si acum se taxeaza. Ca sa nu mai vorbesc si de alte nemultumiri create de acest operator de telefonie.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -11
0
buna dimineata
Postat de zavalin , februarie 10, 2011
buna dimineata vad ca toata lumea are probleme cu cei de la romtelecom ei si ieu o sa ma plang de ceva si anume ,in luna ianuarie 2011 au fost trei zile in care nu mi-a functionat internetu am sunat la 1930 sa vad ce se intampla de acolo am fost indrumat sa sun la asistenta it am sunat si mi sa zis ca ieste o problema de la iei si sa nu umblu la nimic ca se va remedia. asea am si facut dar la eliberarea facturei stupoare am fost taxat cu 10 euro ptca am apelat serviciul it romtelecom ,acum ieu va intreb ieste corect sa fim bataia lor de joc atata timp cat defectiunile sunt din cauza lor si sa fim tot noi cei taxati?atata timp cat ieu nu am beneficiat de nimic sunand la serviciul it defectul fiind de la iei oare nu ierea normal cand am sunat la 1930 sa mi se spuna ca defectiunea ieste de la iei si sa numa mai indrume sa sun la serviciu asistenta it.dar nu dece sa nu mai incaseze si iei cativa euro pe urma unui prost care lea semnalat un defect de retea fiind de la iei.si la urma urmei 10 euro pt un minut de concorbire ieste o suma astronomica .sa le fie rusine ,ori cum am depus cerere de renuntare la servicile lor. niste nesimtiti.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -13
0
salut tuturor,am si eu o problema cu astia de la romteleCACA...din greseala invata omul,am achizitionat oferta cu calculatorul in 2008(desktop GEMINA).De la inceput am avut probleme cu el,l-am dus la
Postat de vasile bacau , februarie 15, 2011
salut tuturor,am si eu o problema cu astia de la romteleCACA...din greseala invata omul,am achizitionat oferta cu calculatorul in 2008(desktop GEMINA).De la inceput am avut probleme cu el,l-am dus la reparat de 2 ori...in fine;dar in noiembrie 2010 iar s-a defectat,am mers iar la service si surpriza ca cei de la flanco(flamingo) nu mai aveau contract cu ei de la 1 noiembrie;am mers la romtelecaca si acolo alta surpriza:momentan nu avem niciun service si cu abureala de-a lor ca cauta sa incheie un contract cu o firma la nivel national...blabla;mi-a inregistrat o sesizare ca in momentul cand apare ceva ma anunta sau sa mai sun la 1930 sa ma intereses;mi-a scazut intradevar plata pt serviciile lor;dupa vreo luna si ceva am mers iar si am facut o sesizare..surpriza din nou,aia de la bacau habar n-aveau ca este service de cateva zile,binenteles m-a sunat a doua zi cineva de la romtelecaca bucuresti ca s-a gasit service;deci au trecut 2 luni jumate pana au gasit un service si eu am asteptat o luna jumate;sun la service,imi spune sa pregatesc coletul ca vine curieratul sa-l ridice,dar nu mentioneaza ca in max 48 de ore,am sunat a doua zi si ma informat;toate bune si frumoase,am zis sa astept daca tot am asteptat atat;trece o zi,doua,trei...11 zile,m-am suparat si am mers iar la romtele..,bineinteles ca am staat o ora sa astept ca mai aburea pe cineva...a inceput si cu mine aceeasi strategie de atac,cu tromboneala de genul:nu se poate asa ceva,e imposibil,tocmai ce a trimis el un pc la service si s-a miscat foarte repede...a sunat la service respectivul cu abureala si s-a rezolvat;dar eu fiind satul de ei si cu principiul sa REZILIEZ contractul am mai facut o plangere si bineinteles ca m-a luat iar cu prosteala ca nu e bine ce fac blabla...inca nu m-a sunat nimeni in legatura cu sesizarea,desi au trecut 20 de zile...normal ca am mai sunat si eu la 1930 sa vedem daca sant inregistrat,de vreo doua ori m-a pus sa astept,mi-a si inchis in nas,dar pana la urma am nimerit un operator si a zis ca in max 30 de zile voi fi contactat;vreau si eu un sfat sau daka mai este cineva intr-o situatie asemanatoare sa-mi spuna ce sa fac;va multumesc email-ul meu Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza '> Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -11
0
Am cerut rezilierea contractului la telefonul fix
Postat de BALAN IOAN , martie 04, 2011
De ce am primit factura pe ultima luna in care este inclus si abonamentul .Cum am mai spus acum ceva timp am anuntat telefonic ca renunt la telefonul fix cu nr. 0234344977 .O perioada am platit doar convorbirile ,urmand ca la un momant dat sa nu mai am ton la telefon. ce se imtampla?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -12
0
reclamati clic net
Postat de mihai macioca , martie 13, 2011
sant la al doilea contract pe 2 ani.din 15 01 2011 am 6 luni gratuit.am clicnet pover de 8 megabiti.pana pe 19 ianuarie internetul ami merge destul de bine.din 19 01 a inceput calvaru .am sunat de 2 ori se remedia 2 3 zile si iar incepea.sant zile cand am intre3-5 megabiti undei diferenta pana la 8.am avut incredere in romtelecom dar mati dezamagit tare de tot. de nu se remediaza cat de repede voi fi nevoit sa va dau in judecata.nu glumesc deloc
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -12
0
O firma de kaka maka Romtelecom
Postat de sorinel , martie 19, 2011
Am renuntzat la Dolce luna aceasta,pe motiv ca am avut nevoie de asistentza gratuita la internet si ei mia facut legatura la un serviciu pe bani am facut peste 20 de reclamati pt chestia aceasta ...pt o suma minima de 25 lei in 8 luni de zile cand imi ajungea facutara acasa imi aparea acea suma de plata chestia ii ca in 8 luni de zile cand faceam reclamatia la 1930 imi spuneau ca sa rezolvat si ca nu trebuie sa mai platesc ....a doua luna o luam de la capat iara sunam si iara imi spunea ca nu o sa imi mai vine ....pe urma a sunat un operator si mia spus ca sunt un abonat fidel de 6 ani colaborez cu ei si ca nu o sa mai platesc acea suma imi vine facutura pe luna la Februarie 2011 si iara acea suma si acasa un plic ca daca nu platesc ma da la bancii ca sunt rau platnic smilies/angry.gif am sunat iara si am zis sa asculte un operator saun un superior capabil ce am discutat in cele 8 luni cu acei operatori si am zis gata punct renuntz la dolce pt ce motiv a spus pt acela de 25 lei dar el a zis pai avem o oferta convenabila pt dumnevoastra un reciber gratuit si un nou abonament de 13 lei si 6 luni gratuit pe 2 ani .... am zis nu pt ca inainte cu o luna am cerut un reciber la ei si mia zis ca ii 50euro si in rate o sa imi vina pe fiecare facutura timp de 2 ani am zis nu ....chestia ii ca is golani pe bani nostri si nesimntiti
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -13
0
O firma de kaka maka Romtelecom
Postat de sorinel , martie 19, 2011
si o sa renunt la toate servicile lor pt ca is incapabili sa rezolve ceva si acest Romtelecom minte mai rau decat tigani si sa nu uitatzi ca un tigan minte si se jura cam asa ii si romtelecom o firma tiganeasca si jegoasa
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -14
0
MiAm schimbat parerea despre Romtelecom!
Postat de satul Ocnisoara , martie 26, 2011
Din data de 13 martie 2011 nu mai merge telefoanele in satul OCNISOARA com Lopadea Noua datorita unui furt de cablu!Nu se poate k in anul 2011 sa se poata lasa un sat intreg fara singura noastra sursa de legatura cu civilizatia.Sunte-m rupti de realitate! Drum nu avem,el fiind de pamant si accesul nu se poate face decat cu picioarele pe jos acum neA lasat si fara telefoane azi maine se ia si curentul si suntem abandonati si uitati de autoritatile judetene Alba!Nu se poate Domnule!!
Ce firma ii Romtelecom daca nu-i capabila sa rezolve o problema ca asta???Bine ca stiu sa trimita facturile toata luna dar de 2 saptamani nu-i in stare sa inlocuiasca cablu ala!
Sunt nemultumit de ei si sa nu mai faca atata reclama ca is vai de ei numa' cu numele exista
SA FACA CINEVA CEVA ca sunt oamneni batrani care au nevoie de medicamente si nu pot suna la copiii la nepoti pt a le cere ajutor!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +26
0
RECLAMATIE
Postat de Isaia I. , aprilie 27, 2011
Buna ziua,
Sunt titularul nr. de telefon 0212300699 (romtelecom) din decembrie 2010. De fapt, am luat pachetul TV+Internet+ telefonie.
De 2 saptamani sunt terorizat de apeluri. Apare pe internet nr. meu ca fiind al Raiffeisen Bank Sucursala Dorobanti. Am verificat si eu si uitati ce am constatat: http://www.bancibancomate.ro/r...-dorobanti
Le-am cerut doamnelor de la Romtelecom sa-mi schimbe nr. de telefon. Astept. In caz contrar, ma voi adresa instantei de judecata!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -10
0
Pobleme romtelecom
Postat de arsene gheorghe , mai 01, 2011
Aceiasi problema o intimpin si eu cu internetul la incheierea contractului am intrebat la serviciul tehnic daca linia telefunica suporta viteza mai mare de 6mb mi s-a spus ca unde am eu locatia 5mb este garantat a functionat ok 2 luni dupa care au inceput problemele adica merge 20 minute dupa care pica am sunat si stupoare mi s-a spus ca sunt multi abonati in zona si folosesc toti in aclasi timp si cei care au viteze mai mari platesc si mai mult sun dati afara ,lucrind in domeniu am intrebat de ce nu maresc banda ,adica banda alocata a fost proiectata ptr. un anumit numar de utilizatori in timp nr. acestora s-a dublat banda a ramas aceiasi de ani buni preturile sunt cum sunt servici sub orce critica .Aceasta este adevarata fata a Romtelecomului nesimtire pe fata astept sa mi se incheie contractu si pa
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -6
0
BIG PROBLEM
Postat de AXIINTE CRISTIAN , mai 04, 2011
CATA NESIMTIRE LA ROMTELECOM AM DAT TELEFOANE LA EI DE NENUMARATE ORI CU PROBLEMA INTERNETULUI SI NU SA SCHIBAT NIMIC CU NIMIC, PLATESC FACURA LA EI DEGEABA.TOCMAI AM PIERDUT DIN CAUZA CONEXIUNIII PE CARE O DAU UN TURNEU DE POKER LA CARE AM PLATIT DEGEABA.RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEE LOR, IAU BANII DEGEABA SI NU OFERA NIMIC O BARATsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gif.MAI AM PANA IN AUGUST CONTRACT LA EI SI TERMIN CU DURERILE DE CAP..CUM AM PIERDUT EU BANII DIN CAUZA LOR LA POKER SA DEA DOMNUL SA PIARDA INZECIT EI.FERITIVA DE ROMTELECOM CAT PUTETI PLATITI DEGEABAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.VA DORESC UN SINCER FALIMET PLACUT.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7

 <script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 var prefix = 'mailto:';
 var suffix = '';
 var attribs = '';
 var path = 'hr' + 'ef' + '=';
 var addy37294 = 'eugen.hosu' + '@';
 addy37294 = addy37294 + 'yahoo' + '.' + 'com';
 document.write( '<a ' + path + '\'' + prefix + addy37294 + suffix + '\'' + attribs + '>' );
 document.write( addy37294 );
 document.write( '<\/a>' );
 //-->
 </script><script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 document.write( '<span style=\'display: none;\'>' );
 //-->
 </script>Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
 <script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 document.write( '</' );
 document.write( 'span>' );
 //-->
 </script>
Internet
Postat de Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , mai 14, 2011
Domnilor vi sa dat barem un raspuns la reclamatie?Eu am facut dar NU amprimit nici un raspuns! In ianuarie am bagat internet si cu asa zisulDolce inter activ cu toate ca am de 5 ani dolce la care am 2 receivare ma pus sa platesc 2 televiziuni.La montarea internet prin asa zisa FIBRA OPTICA cum naiba fibra optica ca,de jos de la casuta pana la et 7 sunt firele de lita de cind e blocul(din 80)Am facut pe dracu-n parte si am reziliat interacivul am ramas doar cu internetul la care am probleme mari se intrerupe atunci cind ies din pagina igoogle (sa mai aurit asa ceva) am chemat de la romtelecom sa vada ce are a venit un domn cu o mapa in mana sa uitat si a plecat Sti-ti ce mia spus??? NU MAI DA PE iGOOGLE Totusi eu vreau un raspuns Cred ca reclamatiile astea le scriem de pomana abia astept sa mai treaca 1 an sa ma reziliez si de la dolce si de la internet NU merita sa- mi fac draci din cauza lor,banii stie sai ia PE CE,PE NISTE SERVICII CARE MERG CA KAKAO SA TRAITI BINE voi de la romtelecom!!!!!!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
0
reclamatie
Postat de vlasie emilia , mai 17, 2011
de oare ce nu raspunde-ti la telefon si ma lasa-ti sa astept minute in sir sa pot vb cu cineva in legatura cu factura unde sunt incarcata lunar dupa ce sa reziliat contractul, pe care l-ati prelungit automat dar bani stoarceti de la toti cum am vazut citi de muti abonati sunt nemultumiti de serviciile pe care le prestati asa vom plati si noi, conform serviciilor dvs. in cazul cind nu voi putea vb cu dvs va voi da in judecata poate asa vom ajunge la un numitor comun .
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
0
Internet
Postat de Hosu Eugen , mai 17, 2011
Inca mai astept sa vina SPECIALISTII de la RomTelecom sa rezolve cu internetul!!Cine naiba ma pus sa bag internet de la DV aveam dar am zis ca nu mai stau sa platesc in doua parti sa vina pe factura de telefon,asta E acum trag consencinsele Domnilor eu va astept in continoare Vreau sa vad daca aveti curaj,va astept in continuare.Au trecut deja 3 zile de la o alta reclamatie plus reclamatii prin telefon.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -1
0
internet
Postat de Hosu Eugen , mai 17, 2011
Am primit un raspuns la reclamatiea mea din 14Mai ce credeti!!!!!!!RECLAMATIA doamnei Vlasie Emilia exact ce scrie mai sus in pagina asta dinsa zice de factura eu zic de Internet!Asta chiar ca e culmea
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2

 <script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 var prefix = 'mailto:';
 var suffix = '';
 var attribs = '';
 var path = 'hr' + 'ef' + '=';
 var addy5363 = 'eugen.hosu' + '@';
 addy5363 = addy5363 + 'yahoo' + '.' + 'com';
 document.write( '<a ' + path + '\'' + prefix + addy5363 + suffix + '\'' + attribs + '>' );
 document.write( addy5363 );
 document.write( '<\/a>' );
 //-->
 </script><script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 document.write( '<span style=\'display: none;\'>' );
 //-->
 </script>Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
 <script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 document.write( '</' );
 document.write( 'span>' );
 //-->
 </script>
Internet
Postat de hosu.eugen , mai 18, 2011
ALO ALO ALO domnilor de la RomTelecom ce fac cu internetul asta tot se intrerupe cind ies de pe pagina de igoogle trebuie sa scriu la Google? sau va ridicati fundul de pe scaune sa veniti sa vedeti ce are cod facturare 44170002555000
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
ROMTELECOM CEL MAI PROST FURNIZOR !!!
Postat de andreea111 , mai 30, 2011
Ma gandeam ca este imposibil ca cineva de la un call center sa isi permita sa vb urat sau sa inchida telefonul unui client..dar mi s-a intamplat ! de cca 3 sapt de zile ii sun in fiecare zi, de cate aprox 5 ori/zi, si astept cel putin 10 min sa fiu preluata de un operator care, evident nu ma poate ajuta...pentru ca nu stie sau pur si simplu pentru ca nu are chef in acea zi sa fac ceva la serviciul la care lucreaza si pentru care este platit ! Luam ex zilei de astazi, 30.05.2011 cand am efectuat 5 apeluri evident la 5 pers diferite pentru ca oricum nu se cunosc intre ei...buuun...pana aici nimic deplasat ...dar niciuna dintre cele 5 persoane sa nu fie capabila sa gaseasca o sesizare facuta de 3 sapt si pt care s-a sunat zilnic, asta chiar mi se pare un lucru extrem de grav...sa concluzionez...in 3 sapt de zile cablul TV nu functioneaza si nimeni nu face nimic pt client! deci, eu platesc pt aceste servicii mizere dar si pentru niste oameni incompetenti care iau salarii fara a oferi solutii si mai mult isi permit sa inchida telefonul...printre ei se numara OVIDIU TEP...si nu mai stiu cum pt ca nici nu poate sa-si pronunte corect si clar numele, ELA MORAR care nu stie de ce,cum si in ce fel se procedeaza in astfel de cazuri, si o anume ANDREEA de la relatii cu clientii care inchide fara nicio jenă telefonul.........TRIST!!!!!!!! TARA LUI PAPURA VODA !!!!!!! SERVICII EXTREM DE PROASTE
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +8
0
RomTelecom Internet
Postat de Hosu Eugen , mai 30, 2011
Cred ca cine citeste aceste reclamatii e de pe alta planeta Eu reclam ca NU merge internetul si ei raspunde exact ce a scris andreea111 cind ies de pe pagina google se intrerupe internetul dupa 3 minute apare din nou chiar vreti sa va dau in judecata???chiar acolo vreti sa ajung?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
0
ROMTELECOM - INTERNET
Postat de chivu constantin , iunie 09, 2011
PE 8 06 2011 AM MERS LA ROMTELECOM SLATINA LA ULTIMUL BIROU PE DREAPTA CUM SE INTRA IN CLADIRE, I-AM EXPLICAT DOAMNEI DE ACOLO CA PE LANGA CALCULATORUL CARE ESTE LEGAT LA NET AM MAI LUAT UN LAPTOP PT COPIL PE CARE IL FOLOSESTE IN CAMERA LUI SI TREBUIE LEGAT SI ACESTA LA NET. TOT CE AM INTELES A FOST CA SE POATE ACEST LUCRU NUMAI DACA PRELUNGESC CONTRACTUL CU INCA DOI ANI. NU M-AM GANDIT NICIODATA DUPA EXPIRAREA CONTRACTULUI IN NOIEMBRIE DACA NU MA INSEL SA NU MAI FIU ABONATUL VOSTRU DAR NU CRED CA TREBUIE SA MA CONDITIONATI PT UN LUCRU DE NIMIC, PROBABIL CA NU TINETI PREA MULT LA CLIENTI DUMNEAVOASTRA. DACA NU VENITI IN TIMPUL CEL MAI SCURT SA REZOLVATI PROBLEMA, CU SCUZELE DE RIGOARE BINEANTELES, DIN NOIEMBRIE VETI AVEA UN CLIEBNT MAI PUTIN.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7
0
nesimtire etalon de la ROMTELECOM
Postat de cucu luminita , iunie 27, 2011
NETUL NU FUNCTIONEAZA DE MAI BINE DE O LUNA.INTERVENTII FARA REZULTAT (SCHIMBAREA MODEMULUI DE 3 ORI ).RECLAMATIA SE REZOLVA IN 72 DE ORE (asa e in contract).NU TE ANUNTA NIMENI CAND ANUME VINE UN TEHNICIAN ,TREBUIE SA-L ASTEPTI ACASA 72 DE ORE.EL VINE CA LA CARCIUMA CAND VREA EL,DACA NU TE-A GASIT MAI FA O RECLAMATIE SI MAI ASTEAPTA 72 DE ORE,CA ORICUM NU SE REZOLVA NIMIC (in cazul meu).ziceti rromtelecom si trageti apa.....
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +9
0
Incompetenti imbecili!
Postat de Stefan Nicolau , iunie 28, 2011
Astept din 17.06.2011 sa functioneze internetul! Au spus de 3 ori ca vin, au fost cineva permanent acasa, dar acesti nesimtiti n-au venit! Asteptam sa termine cablajul cei de la RDS si-i dam dracului pe acest nesimtiti!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
Imi pare rau
Postat de homorogan claudia - iulia , iulie 12, 2011
Imi pare rau ca sunt nevoita sa apelez la asemenea lucruri!Ma refer la reclamatie. Incepand din 27 iunie in fiecare zi am reclamat postul telefonic cu nr.021/630.00.82, raspunzindu-mi-se de fiecare data ca astazi sunt pe teren si incearca sa remedieze situaia. Si de atunci tot astept..... Poate cineva sa ma lamureasca cand anume pot beneficia de postultelefonic mai sus amintit?!

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
romtelecom
Postat de costy111 , iulie 20, 2011
Yo stau la tara . Am internetul de o jumatate de an.Am odata o problema q modemul am sunat mi au raspuns imediat si in 48 de ore au vgenit is mii au schimbat modemul gratuit.Poate ca au si ei probleme prin alte parti .Dar in unele parti merge chiar bine si sunt la 4 km de centrala.Singura problema este aceea ca am internetul de 2 mbps pt k fiind departe de centrala nu merge mai mare dar ata sa promis k or sa se faca investitii.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
...
Postat de dmc , iulie 27, 2011
sunt un nou abonat al acestei firme de caca,e prima luna cu ei si se pare ca odata ce isi pierd clientii le baga celor noi facturi grase.am primit o factura in care sunt informat ca am dat telefon la SVA Audiotex PRS, acesta fiind un nr cu 89 dar saracul telefon nici macar nu e bagat in priza de cand l-au adus ca eu avem nevoie doar de internet si ca telefon am mobilul deci fixul e pus doar de forma.rusine voua,vedeti banii cand o zbura porcul. daca va bateti joc de noi,noi nu putem sa ne batem joc de voi?>smilies/sad.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
...
Postat de dmc , iulie 27, 2011
apropo incompetentilor ,sunt clientul cu factura nr:40823001039723
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
romanisme
Postat de cristian pascariu , august 11, 2011
romanisme.....schimba grila de programe , si-mi opreste accesul la dou acanale cum ca m-au anuntat in prealabil intr-o scrisoare pusa in plicul cu factura....cine dracu citeste magriile din plicuri decat valoarea facturii....in ideea ca oricum nu te uiti si se va crede ca esti de acord cu schimbarea facuta la posturi.....facand contract pe un anumit numar de canale si posturi ei au considerat ca daca nu i-am contacta eu fac ce vor ei......maine poimaine daca nu esti atent ce-i in plic te trezesti ca-ti scoate si pro tv-ul .am sunat nu foarte revoltat mai mult frustrat catipa sa-mi spuna ca se gaseste in contract dreptul de a face aceasta modificare...dacamai vreau sa ma ajute cu ceva , daca nu la revedere....mi-a inchis......ok in saptamana in care mi-am facut contractul ma zapacit nu altceva cu telefoanele acuma nu s-a sinchisit sa te sune macar.......sa-i f....in gura de comunisti....ROMTELECOM....pur si simplu batranesc....profita de asta....sigur mai am 14 luni si la ei nu mai stau.......feriti-va.....sincer....
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
vechi obicei grecesc mostenit de la turci folosit de romtelecom
Postat de g agape , august 11, 2011
sunt client romtelec(de n as mai fi fost)cu voce si net si ca sa fiu complet(??/)am solicitat si tv dolce pt doua receptoare. De pe 21.07 mi au montat instalatiile insa de prima data nu receptionez decat pe un receptor,au zis ca se activeaza mai tirziu. Pt asta nu am semnat nici un contract pana nu imi instaleaza ceea ce am optat. Dupa zeci de telefoane imi opreste receptorul care mergea si ii da drumul celui ce nu functiona. Ulterior aflu ca lucrarea e incheiata cu contract,imi apare ca serviciu in my account. Mi au cerut seriile de n ori si atit,nimeni nu spune nimic. SE MISCA GREOI,CALITATE PROASTA,COSTURI F MARI. NU STII UNDE SA TE ADRESEZI SA REZOLVI CEVA. CONTACT 0741487469 Si ca si o ironie am in curte si o ancora ce sprijina un stalp, le am dat voie cand si au extins reteaua(de cea mai proasta calitate la net platesc 2 Mb insa nu am decat 1 Mb cica nu s conditii)
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7
0
"Multumesc" Romtelecom!
Postat de Murgeanu Stana , august 17, 2011
In data de 12 august 2011 am semnalat un deranjament telefonic pentru matusa mea care locuieste langa mine.Am avut numarul sesizarii 22386228.Am asteptat apoi sa vina cineva de la Romtelecom sa rezolve deranjamentul.Am stat cu ochii pe sosea sambata ,duminica ,luni ,marti.Marti seara ,am ascultat iar vreo 15 minute muzica si am semnalat iarasi deranjamentul.Au inregistrat si mi-au zis ca sunt prioritara.Astazi,17 august 2011,asteptam degeaba.Am vazut masina romtelecom -deranjamente,am oprit-o si ...domnul, habar nu avea ca are de rezolvat un deranjament.Nu fusese anuntat,dar el a fost dragut si a remediat deranjamentul.Cum sa procedez acum pentru a plati doar 3 saptamani abonament pe luna aceasta?Mi se pare corect asa,o saptamana telefonul nu a functionat.
Cu multuminri,
Prof.Stana Murgeanu
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +8
0
ce naiba!!!!
Postat de prostii , septembrie 03, 2011
Am facut si eu cerere dar degeaba,nici nu-i intereseaza...am vro cateva luni si nu a venit,nu sunt oameni de incredere....am sa-mi trag net de la alte servicii mai bune....ce plm astept de foarte mult timp...sa-i chis in freza..smilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gifsmilies/shocked.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
Ce stie romanu` mai bine sa faca? Sa traga chiulul!!!
Postat de Plictisitu` , septembrie 07, 2011
Faptul ca ROMTELECOM e o companie cu capital privat, e doar un amanunt nesemnificativ. De fapt functioneaza ca o institutie de stat, in care, incepand de la portar in sus, pe scara ierarhica,, toata lumea trage in piept sistemul. Vin la servici doar pentru a-si lua salariul, si este normal ca noi beneficiarii sa-i deranjam! Sefii sunt la fel de incompetenti ca si subordonatii,, si interesul la locul de munca este egal cu zero. Angajarile se fac doar pe "recomandari", pile, cunostinte..si sistemul este departe de a functiona,, atata timp cat sefii pusi acolo sa controleze activitatea sunt primii la chiul! Toti sug din marele buget romtelecom, cu un talent demn de invidie!...are balta peste,,pentru ca platesc fraierii ca noi!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
sesizare
Postat de moldovan g , septembrie 23, 2011
In data de 17.09.2011 am semnalat un deranjament la TV dolce, mi s-a stricat decodorul de la un televizor, a venit un domn de la Romtelecom si a schimbat decodorul, dar programele nu functiona numai tvr info. Mi s-a spus ca luni, in data de 19.09.2011 se va functiona programele dolce , astazi suntem in data de 23.09.2011 dar tot nu sa remediat problema, zilnic am sunat si tot aceeasi poveste mi sa zis, sa avem rabdare , ca firma cu care au contract pentru deranjamente se lucreaza.Sunt client fidel al Romtelecomului din anii 1990 si asta este rasplata lor. Sunt mincinosi.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
ROMTELECOM ARE NUMAI DREPTURI SI NOI NUMAI OBLIGATII?
Postat de VISINESCU VALENTINA , octombrie 06, 2011
AM REINOIT UN CONTRACT IN SEPT.2010 SI MI-AU OFERIT TV.DOLCE PRIN INTERNET GRATIS PENTRU DOI ANI,IAR DIN AUGUST 2011 IN FACTURA APARE ABONAMENT DE 4,90 EUR PENTRU TV.DOLCE.CINE LE DA ACEST DREPTUL SA MODIFICE CONTRACTUL?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
...
Postat de gyurka istvan , octombrie 19, 2011
Buna ziua!!Mi am schimbat parerea foarte mult despre serviciul d-voastra de internetTimp de 2 ani nu am avut nici o problema ,dar acum in ultima perioada ,s-a inrautatit foarte mult serviciul de internet,intrucat ,sint zile cand de mai multe ori se intrerupe sau ore intregi nu am internet.Deja ma gandesc la varianta ca sa caut un alt furnizor de internet ,de unde primesc un internet de mult mai buna calitate ,pentru banii mei.Ar trebui sa fiti mai atenti la calitatea serviciului,nu numai banii nostrii sa va trebuiasca,cu mult respect Gyurka István
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7
0
...
Postat de stan nicolae , decembrie 25, 2011
De ce platesc abonament pentru 14M si in reslitste am 11,5M .Oare ce sar intimpla daca in loc de suma din factura as plati si eu cu 2,5 lei mai putin?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
inselatorie si lipsa de profesionalism
Postat de aurica garcea , ianuarie 03, 2012
In com. Augustin.jud.Brasov,la inceputul anului 2011 s-au furat cablurile retelei Romtelecom.In luna aprilie 2011,am solicitat telefonic renuntarea la contrat.Am fost rugata sa mai astept pana vor mai incerca remedierea, timp in care s-a promis sistarea facturarii abonamentului.Din nov.2011, in loc sa se restituie banii incasati nejustificat se factureaza abonamentul la luna in curs si se scad sumele platite esalonat.Raspunsurile angajatilor Romtelecom din BV.au fost de maniera,,scrieti la Buc.Of.P.27,CP458,noi suntem doar magazin si nu putem sa va primim sesizarile,, Ma voi adresa in scis la OPC Bv.de unde am ridicat deja fisa de sesizare/reclamatie.
In aceasta situatie Romtelecom trebuia sa ne respecte,anuntandu-ne in scris cu scuzele de rigoare,ca reziliaza contractele din cauze obiective restituindu-ne banii.Majoritatea abonatilor din Augestin au varste intre optzeci si nouazeci de ani si respectiv 94 (d-na Ticusan Virginia)cu pensii ce depasesc putin 200 Roni.Doresc prin aceasta sesizare sa solicit rezilierea contractului pentru post telefonoi nr.0268284957.cod facturare40830161728965,si restituirea banilor ce-i datora Romtelecom la data de 30.10.2011.Am citit sesizarile scrise de alte persoane si sunt prezentate adevaruri.La Romtelecom daca incerci sa-ti rezolvi telefonic problemele,iti raspunde robotul care iti ofera ,,n,,informatii de care nu ai nevoie timp indelungat in care esti taxat,iar daca te deplasezi la sediile lui iti trebuie sa inghiti un distonocalm pentru a reusi sa faci fata la indolenta personalului.Telefoane la care pot fi contactata 0728864334,0368808977

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
Cea mai proasta firma ...
Postat de Chetan Ioan Petru , ianuarie 11, 2012
Aveti cele mai proste servici si va rugam sa nu va mai mintiti clienti cand faceti un contract cu ei daca continuati tot asa o sa ne cautam alta RETEA.Telefon contact 0264371916
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
0
Tepe marca ROMTELECOM
Postat de razvan279 , ianuarie 14, 2012
O gramada de banila abonamente pentru servicii de 2 bani. Am comandat online in 15 decembrie 2011 un receiver pe care nu l-am primit nici in ianuarie iar termenul era de 7 zile. Nu s-a deranjat nimeni sa-mi de un telefon sa ma lamureasca ce s-a intamplat. Acum astept din 09/01/2012 sa il activeze.Am reinnoit contractul la telefon si net acum 1 an si ceva si nici pana in ziua de azi nu am primit routerul wireless. Reinnoiesc contractul la dolce si dupa 2 luni imi vine sa imi aleg alt plan tarifar pt ca nu imi mai pot furniza pachetul discovery la acelasi pret. Plus ca la internet am trecut de la 2Mega la 6 Mega si nu se vede diferenta decat la abonament. NU VA MAI ABONATI LA ROMTELECOM. TEPE MAI MARI CA LA EI NU GASITI NICAIERI.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
Reclmatie
Postat de Otilia2012 , ianuarie 17, 2012
buna ziua , a nu stiu cita oara revin si nu inteleg de ce nimeni nu mi da un raspuns , deci repet povestea, o fi site ul bun/ in dec am vb cu dna costea ptr servicii , se putea , am revenit am vb cu dl valentin cretu iar se putea dar la 2 zile in loc de instalare pe 23 cum mi s a promis era anulata comanda, fara sa mi se spuna, tot sun si trimit mail uri ....oare sunt tratata de fraiera? casci in martie 2009 am cerut instalare completa , cablu net, tel si au venit , era copilul acasa un minor si qu instalat cablu la 53 lei lunar,l au pus pe el sa semneze si i au promis si celelalte servicii in 5-10 zile .s a terminat ctr in 2011 si nu am avut instalat nimic in plus , deci la mine sa dau 50 si ceva lei pe un serviciu se poate, dar 59 pe 3 nu??????? poate vede cineva , eu am intra in site ul de reclamatii si scrie comentariu, fax nu aveti , la 01930 dak fac plingere iar nu mi raspunde nimeni... aveti prea multi clienti????????? poate totusi oi primi un raspuns pentru care va multumesc anticipat
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
nesimtirea celor de la ROMTELECOM
Postat de FERARU DAN , ianuarie 30, 2012
Am fost de acord cu achizitionarea unui modem wireles si implicit un nou abonament de internet si telefonie. De aici au inceput problemele. De la inceput nu a functionat internetul. Am facut o sumedenie de sesizari....... Acum sunt pus de domna CARMEN MIHAI sa platesc reziklierea contractului pentru ceva ce nu a functioant (serviciul internet) iar eu nu sunt de acord cu acest lucru. I-am anuntat ca renunt cu totul la serviciile lor si de telefonie si nu vor sa ia in consdirare acest lucru pana nu platesc reziliera contractului. CE SE POATE FACE? Mentionez ca am facut sesizare la ANPC si OPC
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7
0
multumiri!
Postat de Mirela & Gigi Marin , martie 12, 2012
Buna seara!
printre atatea nemultumiri, noi am vrea sa scriem cateva cuvinte frumoase, prin care sa evidentiem prfesionalismul. capacitatea de intelegere a nevoii clientului si calmului cu care D-na Gabriela Dragos a reusit sa ne solutioneze problema!
Am facut nenumarate sesizari, cei mai multi dintre angajatii Romtelecom raspunzand neprofesional,luandu-ne chiar peste picior, folosind termeni ici -colo tehnici, pentru impresie, finalul fiind acelasi:nesolutionare!
Cand voiam sa renuntam la serviciile Romtelecom, am gasit aceasta doamna, parca special scoasa in cale sa ne mai aline supararea! Deci, se poate!
Va multumim, stimata Doamna!
Iar, conducerea, ar trebui sa dea mai multa atentie celor ca dvs!
Noi suntem niste clienti vechi ai Romtelecom, Marin G, loc Cernica, Str Decebal-Ograzii, Nr 36.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
Servicii de "Calitate"
Postat de anonymous , iunie 17, 2012
nu o sa fac 1 post lung de sa se plictiseasca altii sa il citesca.pe scurt cam de 3 ori pe zi trebuie sa ii dau la router "restore" ca sa nu se intrerupa internetul din 5 in 5 minute,vorbesc FOARTE serios.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
telefonie fixa
Postat de rugaci , iunie 21, 2012
Cand aveti de gand domnilor de la romtelecom sa va miscati fundurile si sa reparati defectiunea de la Naidas, judetul Caras-Severin pentru ca nu am telefon de trei zile si prin numarul dvs. minune de reclamatii nu se poate vorbi sub nici o forma cu nici unul dintre angajati. Sper ca am nimerit bine si problema se va rezolva.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
Cit o sa mai dureze ??????
Postat de Penciu , august 24, 2012

De o luna de zile nu am nici telefon nici intrenet si nimeni nu este in stare sa spuna cind o sa se restabileasca serviciile ! Culmea mai am si antivirus tot de la romtelecom ! In zona sau facut lucrari de modernizare (Com Fundeni jud Calarasi 0) dar sau terminat de vreo doua saptamini si nimeni nu poate sa te lamureasca daca suni la 1930 dimpotriva mai tipa si la tine......Asta da promptitudine..... Nu ne mai ramine decit sa speram poate intr-o zi ........
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
...
Postat de Balan Emil , august 31, 2012
Cred ca trebuie sa reziliez doua contracte pe care le-am facut cu Romtelecom, schimbati poezia de prezentare va rog, spuneti adevarul...la Voce 4000 nu spuneti ca puteti sa vorbiti nelimitat in Romtelecom la orice ora plusssssssss 400 minute international daca prima data se consuma cele 400 de minute indiferent in ce retea vorbesti!!!! sa va fie rusine, sunteti de toata jena!!!!!!!!!!!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
...
Postat de Balan Emil , august 31, 2012
Convorbirea e inregistrata, ma duc in panzele albe si va dau in judecata!!!!!

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
Lipsa de profesionalism
Postat de Mihai Gheorghe , septembrie 05, 2012
Buna ziua!! La data de 1/04/2012 mi-a expirat contractul de colaborare dintre mine si Romtelecom.La data de 03/05/2012 am mers la Romtelecom SA Arges, Pitesti pentru reanoirea unui nou contract de colaborare.Pentru a putea reanoi contractul am achitat suma restanta de 239,19 Ron pe ultimele doua luni care nu le platisem din cauza unor probleme familiare.Dupa ce am reanoit si modificat contractul Doamna operator ma informat ca in aproximativ doua ore imi va restabili din nou serviciul de internet care-l aveam suspendat pentru neplata.Nerabdator am asteptat in zadar pana a doua zi...Timp de 7-8 zile am sunat la Relatii cu Clienti la nr de tl 1930 pentru a le aduce la cunostinte ca inca nu sunt conectat la reteaua de internet.Dupa o multitudine de convorbiri telefoanice date stimatii Domnii si Doamne operatori/-oare nu mi-au dat un raspuns concret care ar fi problema neconectari..au invocat diferite pretexte....(..sa mai astept ca se va remedia situatia in cel mai scurt timp,ba ca este o defectiune tehnica in sistem,ba ca este o problema la un soft....etc)..A noua zi am plecat din tara...dupa zeci de telefoane date la Relati cu Clienti am mai revenit cu un ultim telefon spunand cu parere de rau ca trebuie sa reziliez contractul de colaborare pentru nerespectarea obligaţiilor asumate prin prezentul contract din partea SC Romtelecom care imi dă dreptul ca parte lezata de a cere rezilierea contractului.Stiu ca pot rezilia contractul in cel mult 30 de zile calendaristice de la reanoire...Am asteptat opt zile cu parere de rau....in special ca am pierdut nr de tl fix.In prezent SC Romtelecom imi trimite facturi pentru plata lunara a abonamentului cu sume uriase la care eu am renuntat a opta zi dupa prelungirea contractului.Mama mea sufera de afectiuni cardiace,nu i a picat bine vazand atatea facturi cu taxe uriase pentru un serviciu inexistent...Am asteptat opt zile,nici macar nu au reusit sa ma reconecteze la serviciul de internet.De ce sa platesc aceste facturi pentru un serviciu de care nu m-am folosit?.Nu am putut sa navighez pe internet,nu am consumat nici un Kilobit,Megabit,Gigabit s-au macar un inpuls pe telefonul fix.Am nevoie de ajutorul Dumneavoastra..Va rog frumos spuneti-mi ce trebue sa fac pentru a rezolva aceasta problema.Trebuie sa merg la OPC s-au sa consult un avocat?...poate si de ce nu serciciile MAXMEDIA pentru a face publica aceasta problema.Putina reclama in prag de toamna nu strica. O zi buna...Multumesc frumos!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
...
Postat de armean lucia , octombrie 30, 2012
buna ziua am incercat sa iau legatura cu dv.o jumatate de ora dar se pare ca doar apelurilor cu taxa raspundeti.ieri am sunat sa mi se activeze o optiune prin care sa vad pe telefon cine ma suna,dar se pare ca de atunci sun tot cu numar ascuns si in continuare nu imi apare nimic pe telefon.as vrea daca se poate sa remediati problema.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
sa va fie rusine,romtelecom!
Postat de n-are importanta! un abonat nemultumit , noiembrie 26, 2012
Scriu si eu,nu stiu daca cineva imi va citi reclamatia.Este strigator la cer sa TI SE IA 40 DE LEI PENTRU INTERNET(IN MEDIUL RURAL)dar sa n-ai servicii de niciun fel! Cum e posibil ca internetul sa nu functioneze cate 3-4 ore pe zi in mediul rural,din moment ce serviciile sunt platte cu 40 de lei pe luna,timp in care,in mediul urban,cu doar 20 de lei pe luna ai full semnal la internet? Asta-i DISCRIMINARE! Chiar nu va e rusine? Cum puteti lua 4o de lei pentru asemenea servicii de kkt(un rural)? Ne credeti prosti? Vom apela la prima companie de internet care ne poate furniza servicii de calitate!Sunteti VARZA,romtelecom! Sa va fie rusine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
Lipsa de profesionalism
Postat de Gheorghiu Teodora , decembrie 18, 2012
Buna ziua,
Este inadmisibil sa dai telefon sa vrei sa faci o reclamatie si sa ti se raspunda ati mai facut reclamatie.Da, am mai facut reclamatie, iar voi nu sunteti in stare sa remediati o defectiune care persista de mai bine de o saptamana.
Cand am intrebat cand credeti ca se va remedia defectiunea mi s-a raspuns ca nu poate estima nimeni cat mai dureaza...., ca echipa este pe teren.
Eu inteleg ca este o defectiune majora in zona Nistoresti, Breaza Prahova, dar sunt sigura ca aceasta nu se va rezolva de la sine, deoarece nu vad pe nimeni lucrand in zona.
Consider ca este bataie de joc felul in care va tratati clientii si imi rezerv dreptul sa va reclam la protectia consumatorului pana cand mi se va remedia defectiunea.

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
Serviciile romteelcom sunt de tot kkttttt
Postat de Radu Dumitrescu , decembrie 22, 2012
Este inadmisibil sa tot sun de o saptamana la serviciul de reclamatii si sa tot imi spuna ca este o problema majora. Cand intreb ce inseamna problema majora pt ei nu sunt in stare sa raspunda. Cica mai nou linia de internet nu mai este cuplata cu cea de voce...asa imi zice donsoara. Sun in alta zi..alta donsoara imi zice..aaa pai nu are cum linia de internet functioneaza cu cea de voce. Tin sa mentionez ca in data de 20.12.2012 nu mai functiona vocea dar internetu mergea...deci sa-i dam dreptate primei domnisoare. Azi in data de 22.12.2012 pe la orele 17:00 hoppp dintr-o data nu mai merge netu. Fac reclamatie iara la voce..si la net bineteles. Si ce credeti ca imi spune donsoara..aa pai aveti o problema mai complexa s-a furat cablu in zona dvs. La acre ii zic pai cum donsoara sa se fure cablu..cum..acum 10 minute inainte sa va sun eu? La care ea imi spune ca netu este inregistrat ca nu mai merge din data de 20.12.2012 de cnd nu mai merge vocea. Deci halal...operatori la romteelcom. Serviciile lor sunt de tot kkkt Mai bine s-ar lasa de meserie mai ales domnii, doamnele operatoare care habar nu au pe ce lume traiesc si nu au nici o legatura cu servicile IT. Le-am zis ca daca nu sunt in stare sa rezolve o reclamtie mai bine se lasa de meserie si se duc sa adune gunoi sau orice altceva.
Pai dati-o incolo de treaba din luna august si pana acum, decembrie la romtelecom se fura saptamanal cablurile. Paid aca nu sunteti in stare sa facei un sistem calumea puneti fratilor paza la fiecare cablu. Sunt hotarat sa reziliez contractu cu dobitocii astai ca deja nu se mai poate. Pe zice trece o sa ramana cu mai putini clienti.

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
servicii sub toata critica!
Postat de abonat(pacat!) , ianuarie 08, 2013
Incerc ce o ora sa accesez Transilvania live si nu reusesc! Asta-i semnalul de internet al Romtelecom,dreaq sa-l ia! Bine ca va trebuie bani,iar serviciile sunt sub toata critica! Asa servicii de proasta calitate,...mai rar! Oameni buni care doriti sa accesati serviciile Romtelecom,ganditi-va de doua ori iainte de a o face! Serviciile Romtelecom sunt SUB TOATA CRITICA!Servicii PROASTE dar...SCUMPE! Asta-i Romtelecom-ul!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
rushine,romtelecom!
Postat de eu!... , ianuarie 08, 2013
Astazi,8 ian.2013,cred c-am scris de 100 de ori "transilvania live"pe GOOGLE d-a-mpulea!ASTA-I ROMTELECOMUL,BAGA-MI-AS PICIOARELE-N SERVICIILE OFERITE DE EI!BANI LUATI DE POMANA,SEMNAL...ioc! RUSHINE,de asemenea IOC, din partea salariatilor lor!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
Probleme mari la dezabonare
Postat de Florica , martie 04, 2013
Am facut trei cereri de dezabonare si le-am specificat in cerere sa ma sune pe mobil pentru alte clarificari. Ei suna sa te mai convinga sa mai faci un contract in continuare, dar au sunat pe nr. de tel. fix si au vorbit cu ai mei care nu au acceptat, dar cei de la Romtelecom tot au prelungit contractul aiurea.
Cand am sunat eu, era una Elena Ion care nu m-a lasat sa vorbesc si mi-a inchis telefonul.
Pai nu-ti vine sa iei la injuraturi? Dupa ce le-ai platit ani de zile isi bat joc de tine.
In stilul asta nu mai gasesc ei multi prosti. Am auzit o gramada de cunostinte ca se dezaboneaza.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
...
Postat de munteanu anca , aprilie 04, 2013
sunt niste magari cred ca trebuie sa ne retragem in masa de la aceasta zisa companie care se respecta cu acest titlu .am avut probleme cu ei si nu am rezolvat nimic .smilies/tongue.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
Rusine Romtelecm
Postat de Inspector Gaget , aprilie 13, 2013
Deci am facut un contract Romtelecom la Internet cu banda de 6 Mbps si cand am sunt o data la ei mi-au spus ca se poate mari viteza da la 6 Mbps cat am eu la o viteza intre 8-12Mbps si am mers bine eram multumit si de o data cand ma uitam pe Youtube nu mai mergea clipul decat la 240p si am verificat viteza si chiar era scazuta, era de 2,07 Mbps download iar upload de 833 kbps conform "http://speed.romtelecom.net/" deci cum este posibil asta insamna nerspectarea contractului respectiv abuz.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
reclamatie operator
Postat de ROTARIU , mai 13, 2013
In seara zilei de 13,05.2013, in jurul orei 17,30- 18,00 am solicitat un numar de telefom din Bacau si anume GHEORGHE AUREL care stiam bine ca figureaza in cartea de telefon dar nu aveam la indemana internet. Operatorul dvs care s-a prezentat Corbescu sau Codrescu Gianina, ( nu s-a inteles peentru ca voit a vorbit incet) a sustinut sus si tare ca nu exista asemenea abonat .Am insistat dar cu o raceala in glas si o nepasare fara seaman a negat ca ar fi un asemenea abonat. Era o urgenta si voiam sa transmit un lucru important acestei familii. Gasind la un vecin internet functional am gasit in situl dvs. abonatul. GHEORGHE AUREL — STR. MIORITEI, Nr. 13, Loc. BACAU, Jud. BACAU cu fare am si vorbit asa cum puteti vedea din inregistrari. Fireste nu am pomenit nimic acestei familii caci sunt oameni in varsta. Va intreb cum este posibil sa aveti aSEMENEA salariati pe care ii platiti iar noua n i se iau din buzunar niste bani apeland la acest serviciu 118932 ? Va rog se verificati convorbirile la ora semnalata de mine si o sa va convingeti. Iar eu sfatuiesc pe toata lumea sa nu mai foloseasca acest serviciu caci dau banii degeaba. Asemenea salariati va fac firma de ras si va pierdeti si putinii clienti pe care ii mai avceti. Acesta este unul dintre motivele pentru care am parasit si eu ROMTELECOM. cU STIMA
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -1
0
reclamatii
Postat de redbull , iunie 17, 2013
Daca sunteti nemultumit de calitatea serviciilor se poate rezolva usor rezilierea: 3 reclamatii la 1930 NR RTC cereti nr. de inregistrare sesizare si dupa 1 la opc ca nu sa rezolvat defectiunea. In acest caz rezilierea este 0 lei. Sau cititi legile audio-vizual din monitorul oficial.ex: legea 296/2004 codul consumatorului sau legea 193/2000 clauze abuzive. Vedeti ca legile se mai potrivesc si la bancismilies/smiley.gif)
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
servicii proaste
Postat de adi stan , iulie 24, 2013
ma gandesc sa renunt la contractul cu romtelecom.netul se intrerupe din 5 in 5 minute si telefonul merge cu intreruperi.am facut nenumarate sesizari.M-AM SATURAT.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
reclamatie
Postat de state .roxy , ianuarie 14, 2014
la data de 28 08 2013 ,mi sa adaugat 100 de minute si 10 lei in plus la factura de plata ,nu am fost de acord cu aceasta decizie pe care au loato operatori de la romtelecom ,vreu sa mi se scoata cele 100 de minute si vreu sa mise respecte contractul pe care il lam de 75lei pe care plateam innainte nu ca acuma de 88de lei ,nu ma intereseaza cele 100 de minute ,doresc sa mise scoata
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
reclamatie
Postat de state dumitru , ianuarie 14, 2014
la date de 28 08 2013 misa adaucat 100 de minute gratuite si 10 lei la factura de plata ,plateam factura de 75 de lei si acuma platesc 88de lei ,doresc sa mise scoata cele 100 de minute si cei 10 lei ,nu vreau minute gratuite ,vreu sa mi respectati contractul pe care il am cu romtelecom si sa platesc factura lunara de 75 de lei ,
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
reclamatie
Postat de state dumitru , februarie 21, 2014
la data de 28 08 2013 ,mi sa bagat 100 de minute ,varog si mile scoateti ,este a doua reclamatie si nu ati loat nici o masura ,in aite plateam 75lei si acuma platesc 90 de lei va rog sa mi respectati contractul pe care il lam cu romtelecom de la data de 17 01 2013 de 75 de lei.romtelecomu nu respecta contractele pe care le face cu clienti ,majorati si bagat fara acordul clintului bani in plus la plata facturi si minute pe care nu le doresc si nu le folosesc .
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Romtelecom - reclamatie
Postat de biggrig82g , iunie 06, 2014
Sunt client Romtelecom de 18 luni si de tot atat timp mi se promite ca SE REZOLVA PROBLEMA !
Mi s-a spus ca imi pot oferi 6mb/s
Cand a venit echipa mi-au oferit contractul de 4 mb/s (OK... fie... )
Mi-au spus ca dureaza 1-2 zile pana va merge la 4 mb/s
Ei!...chici ce?
Vine prima factura pe 4 mb... o platesc... dar facand un Speedtest aflu ca am 1,8mb/s
Si cum un necaz nu vine niciodata singur mai am si interuperi 3-8 pe zi
Sun la ei,trimit ecipa,vin,masoara,regleaza si rezolva (NIMIC...da nimic)
Merge 2-5 zile si iarasi,povestea se repeta
Mi-au micsorat abonamentul la 2mb/s (dar nu m-au despagubit pentru nimic)
Am zis ca ,hai,fie si asa numai sa mearga
ghici ce ...acelasi lucru...aceeasi rezolvare
Am ajuns sa vina echipa de teren saptamanal (nici rudele nu vin asa de des...)
Intr-un timp mi-au spus sa nu mai reclam ca-mi scade viteza la 1mb/s si ca oricum n-au ca sa

faca,asta e reteaua !!!
Am sunat si azi!
Voi suna mereu...pana cand vor face ceva

Nu vor sa-mi rezilieze contractul !!! (zic ca nu au voie)

Nu vor sa rezolve situatia !!! (rezolva pt. o zi sau doua)

OPC-ul ? ...E greu

Si-au batut joc de mine (recunosc asta),m-au prins pe 2 ani,mai am un pic si scap de ei
SA STITI DE LA MINE CA IN UNELE LOCATII ROMTELECOMUL E DE RAHAT !!! (scuzati...)
Te duc cu vorba ,te pacalesc/prostesc si nu poti beneficia deplin de contractul semnat !!

De vre-un an toti vecinii mei evita Romtelecom-ul ( DOAR LE-AM FACUT RECLAMA )

ROMTELECOM = HOTIE + PROSTIE

SEMNAT: un client multumit
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
reclamatie
Postat de sofiancorneliu , iulie 03, 2014
Niciodata in toata viata mea nu am intilnit atita undolenta si nepasare ca sa nu spun bataie de joc.Tocmai am venit de la sediu unde nu am putut lua legatura cu mineni de doua zile.Doresc sa vorbesc personal cu d-na Mariana Rusu si Cu Razvan.Numerele de telefon mi se inchid in nas sub diferite pretexte.Am fost mintit si dezinformat iar ce am dorit de la Romtrlrcom nu sa implinit.Am dorit Cliknet si mi sa spus ca trebuie sa ma abonez la cablu intii.Am facut abonamentul de cablu desi de asta nu aveam nevoie.Mai departe sunt dus cu presul.Daca nu se poate realiza doresc deconectarea caci orcum nu voi plati nici o factura.Regret nespus ca am apelat la astfel de firma.

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
...
Postat de avramescu , iulie 09, 2014
In aceeasi situatie am fost si eu cu diferenta ca eu sunt sunata in fiecare an de o alta firma de recuperare pt o suma de 80 lei.sustin ca este contravaloarea unei facturi pe care nu am primitio
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
TV satelit dolce
Postat de Georgeta , noiembrie 12, 2014
Dau tel imi raspunde un tip ziua urmatoare nu suna nimeni sun eu eu ce credteti ca a sous ca nu exista comuna [Stoenesti/Giurgiu] si ca au venit ceeea ce nu e adevarat dupa care au zis sa incerc la alte firme frate astia i ,,sug,,,pe romaneste
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
reclamatie
Postat de SC IMUNOSTIM FARM SRL , decembrie 08, 2014
ALOOOO DOMNILOR DE LA TELEKOM SAU ROMTELECOM CUM NAIBA VA MAI NUMITI...o sa sesizam protectia consumatorului pentru neregulile care le faceti.Ce am patit eu au patit si altii
Am sunat la 1212 , cica e numarul direct pentru persoane juridice (numar dat de un operator telekom) si mi-a venit instiintare ca am de plata 164lei pentru ca am apelat o linie taxabila, culmea, cand eu am vorbit cu un angajat TELEKOM;

Nu mai spun ca m-a pus pe asteptare...apoi s-a intrerupt; am sunat dinou...am vorbit cu operatorul, apoi iar s-a intrerupt

Vezi mai jos si alte relamatii
4 reclamatii am la dv in 3 luni si nimeni nu m-a sunat sa ma ajute in rezolvarea lor

Dati mai departe sa vada tot poporul

http://www.reclamagiu.ro/…/4…/468-reclamatie-romtelecom.html
am dat si pe facebook
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
Telekom -> judecata
Postat de Ramona1234 , ianuarie 05, 2015
Noua ni s-a mutat fraudulos internetul (contract reziliat chiar) la o alta adresa. Nu stim cine beneficiaza de el deoarece pe noi nu ne*a contactat nimeni sa ne anunte !!

Am incercat sa sunam la ei o zi intreaga, primele 2 apeluri la care ni s-a raspuns dupa 1 ora (de fiecare apel) ne-au fost inchise in nas de niste donsoare' obosite cu gradul de nesimtire mult peste media permisa.
De la al treilea apel ni s-a blocat accesul, primeam incontinuu mesajul :Toti operatorii sunt ocupati, dupa care ni se inchidea apelul.


Avem cerere de reziliere, proces verbal de predare/primire al echipamentelor (router WIFI) si ei tot refuza se ne inchida apelul.

Acum am descoperit ca avem 30 de euro cost suplimentar la telefon !!! telefon care are minute in retea nelimitate !!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
Ma simt furat
Postat de onciu constantin , februarie 15, 2017
Am fost pacalit - am primit un telefon mobil gratuit(chipurile castigator la o oarecare tragere la sorti) cu valoare abonament 2,99 Euro,la plata i-mi vine factura la nivel de 6,50 Euro,am platit factura deja pe 2 luni dar nimeni nu i-mi poate explica ce se intampla
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Privare de exprimare corecta
Postat de Miron Mihaela , februarie 24, 2017
Sunt un abonat fidel de 3 ani de zile in data de 9.03.2016 am fost manipulata cu vorbe si inscrisuri ca datorita fidelitati contractului respectat am fost tras la sorti pt inbunatatirea facilitatilor Romtelecom acel apart motat in casa fara solicitare mea sa dovedit o prelungire pe inca 2 ani a cotractul. Asa ca fara voea me-a nu ma pot deconecta de la aceste servici datorita unei pacaleli din partea Romtelecom mai mentionez faptul ca de citeori am incercat sa iau legatura cu reprezentati aceste firme am fost ascultat de un robot cea ce nu denota ca toata lumea are acces la aparate performante.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
...
Postat de pop Silviu , aprilie 12, 2017
Din ianuarie 2017 aproape săptămânal reclam o defecțiune a unui post telefonic ( cu numărul : 0231 570094 ) care nu are ton , când are se întrerupe convorbirea, și în timpul convorbirii apar * paraziți* ceia ce face să nu ne mai înțelegem . În urma verificării din teren , inclusiv la nivelul interior ( telefon fix nou , priză nouă ) nu au fost depistate defecțiuni , concluzia a fost că defecțiunea se află pe cablul exterior . Am solicitat remedierea acestei defecțiuni prin tel.1930și mi s-a promis o acțiune de urgență ( la acel domiciliu fiind o bătrână imobilizată la pat singură care are nevoie de telefon pentru a apela 112 la nevoie ) . Au trecut de la prima mea solicitare două luni și nu sa făcut nimic , am vorbit și cu responsabilul din teren pe acel sector ( d-ul Vatavu ) care mi-a replicat că nu poate face nimic dacă nu reclam ... și eu ce am făcut până acum ?
Dacă cineva știe ce ar trebui să fac pentru ca acel cablu să fie schimbat ( sau să nu mai sufle vântul și nici ciorile să nu se mai așeze pe el ) îl rog să-mi spună ( și dacă moare bătrâna fără a avea posibilitatea de a cere ajutor pe cine să trag la răspundere ) precizez că în acel cătun nu avem * antenă * pentru a folosi telefoanele mobile : ( sânt abonat romtelecom din 1972 și nu am avut asemenea probleme până acum ...și acum de ce am? )

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Refuz de colaborare cu clientul
Postat de Balcan Ovidiu , mai 05, 2017
Am solicitat ajutorul salariatei dumneavoastra Irina Clipa in privinta contactarii serviciului defectiuni a resiverului unui abonat in virsta de 92 ani nedeplasabila.Salariata dv.de la biroul din Moinesti jud.Bacau,m-a refuzat cu aroganta.Atentionind-o ca as putea-o reclama,Irina Clipa a spus ca asta nu prezinta interes pentru ea.I-mi rezerv dreptul de a ma adresa la ANPC.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Reclamatie
Postat de Barlea Gheorghe , iunie 12, 2017
Cunoasteti procedura? Dupa 20 min. de asteptare si 25 de taste apasate,.....am inchis!!!
Acum problema: Nr. 0217266110 NU mai are ton. L-ati deconectat, sau s-a defectat?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Sesizare defectiune decodor
Postat de Borlea Lenuta , august 07, 2017
Am sunat in numele parintilor mei in varsta de 79 ani Am solicitat ajutorul in legatura cu un decodor care nu mai functioneaza. Dupa o ora de ascultat melodia voastra, am nimerit la o operatoare foarte obraznica si aroganta. D-na Constantin Georgiana operatoarea care mi-a raspuns nu a binevoit sa-mi inregistreze sesizarea. Nu imi ramane decat sa ma adresez la ANPC.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
sesizari
Postat de simona savin , octombrie 02, 2017
din luna August am la d voastra 8 sesizari legate de sistematizarea cablurilor....nu s a deplasat nimeni,nu am primit nici un raspuns.Cea mai neprofesionala companie,condusa de incompetenti.rusine Telekom!!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Reclamație
Postat de Baraghin ioana , iulie 13, 2018
Subsemnata Baraghin ioana fica lui Baraghin Toma din sat. Iresti com .Vidra,jud.Vrance,va aduc la cunostinta urmatoarele:nu cunosc exact data cand Baraghin Toma a incheiat contractul cu d-voastra dar cu aproximație au trecut vreo cinci ani,el avea înainte doar tel.fix,si au aparut din senin persoane care fac servicii pentru deranjamente telefonie fixa,si fara s-i explice ce are de facut iau facut instalarea cu internet si tel.fix.Ma întreb de ce nu lea explicat? Iar dupa 2ani de ce nu lua intrebat daca mai continua contractul,dores sa stiu cine la semnat.Am incercat sa scoatem internetul si am chemat sa instaleze tv.au venit pe data de 30 mai ,sa efectuat dar nu a functionat semnalul corect se întrerupe. In fiecare zi,va întreb eu,ce poate sa rezolve doi arătați la 90 de ani ,prima factura ia venit de 109 ron.nu asa ati spus la inceput,a urmat si urmatoarea CERERE pentru renunțare la acest contract si sa ramana doar cu tel.fix pentru ca nu fac fata sa plateasca mai mult,dacă a ajuns cererea mai târziu de doua saptamani nu era vina mea ,telecom.ro Focșani nu mai primit o dupa cum ati vorbit ,m-a respins si am fost nevoită să trimit prin posta,va dau nr. Abonatului 0237672208 si nr meu 0747796554si astept o rezolvare.sunt foarte multe chemări de cand a instalat telefonul fix si facturi plătite fara s-al foloseasca.Va sa ma sunați si sa rezolvăm problema.Multumesc

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
informatii si rezolvarea problemei
Postat de Ioan Condurache , mai 03, 2021
M-am pensionat de la Romtelecom.La pensie nu mi s-au luat in calcul sporurile de conditii speciale,de conducere,si zilele de sambata si duminica.La ce serviciu sa ma adresez penru a obtine infotmatia?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Joi, 22 Octombrie 2015 11:12
 
originals.ro

Autentificare