Sunt abonata Orange, cu numărul 0744919758.
Luna trecută, cu ocazia plății lunare a abonamentului, cei de la centrul respectiv, m-au convins să trec la un contract mai bun, care la același preț îmi oferea mai mult internet.
Peste două zile am fost sunată de către un consultant Orange, s-a prezentat Adrian Stanciu, și mi-a oferit un abonament și mai bun, pe care l-am acceptat, după ce mi-a spus că nu am nimic de făcut.
Acum câteva zile, când m-am dus să achit factura, mi s-a spus că trebuie să plătesc două abonamente, pentru numărul meu de telefon, întrucât acel consultant nu s-a ocupat de anularea primului contract, cel de la centrul local unde plătesc de obicei.
Am refuzat să mai plătesc, am trimis o sesizare online, azi am fost sunată de către alt consultant Orange, evident un neisprăvit, care mi-a spus că nu au cum să anuleze niciunul dintre contracte, decât cu plata unor penalități. de care nu mă simt cu nimic vinovată.
Trackback(0)
|