Am vazut o reclama la serviciul YOXO promovat de Orange. Mi s-a parut interesant si am zis ca in loc sa-i mai cumpar cartele prepay fiului meu, e mai potrivit sa-i iau un abonament YOXO mai ales ca avea si 20 gb trafic de internet la 19 lei/luna.
Am descarcat aplicatia pe mobil si am introdus numarul de telefon si card-ul de pe care sa se plateasca abonamentul. Apoi dupa mai putin de 1 luna imi spune ca nu-i mai functioneaza telefonul. Cand sa sun la 300, intr-adevar, numarul era suspendat. Am sunat de pe numarul meu, le-am spus care e problema, s-au uitat in sistemul lor si m-au informat ca numarul este suspendat pentru neplata. Nici pana acum nu am inteles de ce nu au trimis vreun sms sau orice alta forma de alertare ca nu au reusit sa ia banii de pe card.
Avand in vedere ca este un abonament online (cel putin asa se lauda) le-am spus ca vreau sa platesc online cu cardul. Spre surprinderea mea, abonamentul online daca devine restant nu se poate plati online ci doar la ghiseu, si cum YOXO nu are ghiseu propriu, trebuie sa te deplasezi la un Orange Shop si sa faci plata.
Am plecat la Orange Shop si am platit 33 lei ca atat se pare ca aveam restanta (nici acum nu am inteles de unde 33 de lei daca abonamentul era 19 lei/luna). Am intrebat cand va fi telefonul functional. Mi s-a spus ca in vreo 30 de minute va functiona totul normal.
Au avut dreptate partial, in sensul ca dupa vreo 30 de minute numarul putea fi apelat si cam atat. A doua zi am incercat sa sun din nou la relatii cu clientii (300). Nu a mers de pe YOXO asa ca am sunat de pe Orange. Le-am spus povestea din nou. Au verificat in sistemul lor si numarul era in continuare suspendat. M-au pus in asteptare de vreo 2 ori, apoi m-au transferat la un alt operator, am reluat povestea de la inceput, iar m-a pus in asteptare. Dupa vreo jumatate de ora mi-a spus ca a transmis o cerere catre departamentul tehnic si ca ma v-a suna a doua zi dimineata cand se va rezolva problema.
Intre timp au trecut inca 4 zile. Am sunat la call center si mi s-a spus sa astept rezolvarea problemei de catre departamentul tehnic. A doua zi am mers din nou in Orange Shop si mi-au spus ca deoarece acest tip de abonament este online, erorile si orice probleme apar se rezolva tot online sau prin call center. Evident ca atunci cand am vrut sa platesc online mi s-a spus sa merg la Orange Shop ca in acest caz abonamentul nu mai era online.
Sunt curios cat timp poate sa dureze rezolvarea acestei probleme tehnice. Daca as fi avut posibilitatea as fi trecut numarul din nou pe cartela prepay (dar ce sa vezi nu se poate deoarece e suspendat cu toate ca acum nu mai am nici o restanta si doar Orange, proprietarul YOXO are restante la mine). De 2 saptamani incerc sa rezolv aceasta problema cu un abonament online si numarul este in continuare suspendat. Bravo Orange, serviciul tau online proaspat lansat functioneaza mai prost decat orice serviciu de telefonie (adica nu functioneaza de loc).
Trackback(0)
|