reclamatie PDF Imprimare Email
Scris de ander nina   
Miercuri, 24 Iulie 2013 09:16

Buna ziua,

Ma numesc Mosteanu Adrian Marin ,am lucrat incepand cu data de 01.11.2011 la SC SONTEC SRL CUI RO2171961 cu sediul in Bucuresti str.Itcani nr.10 A .

cu Contrat de munca cu nr.922131013/01.11.2011.

La data de 31.12.2012,patronul ne-a pus sa facem o cerere de incetarea activitatii pe perioada 01.01.2013-28.02..2013. Cu data de 01.03.2013

am inceput activitatea .am incasat drepturile salariale pe luna martie,aprilie 2013.

Incepand din luna mai si pana la 15 iunie cand nu a mai avut de lucru si ne-a trimis acasa nu am mai incasat bani. Am solicitat patronului o decizie de incetarea activitatii mele si am solicitat o fisa de lichidare ,dar in zadar.

Mentionez ca in prezent am gasit un loc de munca dar i-mi lipseste aceasta decizie si fisa de lichidare care mi-a fost solicitata la noul loc de munca.

De asemenea va rog sa ma ajutati sa-mi recastig drepturile salariale pe perioana mai si iunie 2013.

Cu speranta ca ma veti ajuta si indruma unde trebuie sa ma adresez pentru rezolvarea problemei mele ,

Va muktumesc ,

Mosteanu Adrian Marin

Trackback(0)
Comentarii (4)add
LILIANA VLAS
INTAMPLARI SOCANTE LA SPITALUL SANADOR
Postat de LILIANA VLAS , august 06, 2013
INTAMPLARI SOCANTE LA SPITALUL SANADOR

Ma numesc Liliana Vlas si am avut mama internata la acest spital timp de 2 luni de zile cu diagnostic de pancreatita acuta necrotica-hemoragica. In acest interval mama a fost sedata si intubata, iar eu am supravegheat medicatia administrata si felul in care este tratat un pacient in asemenea situatie.
Am fost SOCATA de mai multe ori de incompetenta unor asistente care lucreaza pe sectia de terapie intensiva si de faptul ca acolo nu exista decat un medic pe tura, care acorda si anestezie in sala de operatie si in acelasi timp trebuie sa supravegheze si ceilalti bolnavi internati pe sectie. Dintre lucrurile GRAVE observate, amintesc administrarea antibioticelor la alte ore decat cele prescrise in foaia de observatie, lipsa atentiei la verificarea perfuzoarelor ( care de multe ori erau nefunctionale), lipsa de interes pentru bolnavii intubati care nu puteau comunica si care nu aveau scaun 5 zile la rand. Cea mai GRAVA problema a fost intr-o seara cand am intrat in rezerva mamei mele si avea puls intre 214 – 220 batai/minut si nimeni nu a luat nicio atitudine timp de o ora pentru ca isi schimbau turele, netinand cont de aceasta situatie dramatica si de rugamintile mele ca sa ia masuri. Medicul de garda nu era in sala si pana nu am sunat la directorul spitalului nu a venit niciun medic. A doua zi mama mea a MURIT.
Scriu aceste randuri pentru a informa ceea ce se intampla si in spitalele private, acolo unde plateam intre 6000-7000 RON PE ZI si mergeam personal sa verific ce se intampla. Ca urmare, daca Doamne fereste se intampla sa ajungeti in aceste situatii, este bines a va implicati personal in verificarea calitatii serviciilor oferite.

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
0
Dl.
Postat de Daniel Vasile , august 26, 2017
Doresc sa scot in evidenta un aspect neplacut care s-a petrecut astazi la Policlinica Sanador de pe Str. Buzesti - centrul de recoltari. Am fost astazi cu fiul meu la spitalul Sanador pentru recoltare sange, in jurul orei 9:30. Am fost indrumati pe la Sectia Urgente Pediatrice catre cabinetul pentru recoltari din Policlinica de pe Str. Buzesti unde am asteptat aproape 5 minute pana a venit domnisoara de la receptie, care ne-a incasat imediat banii pentru analize si ne-a transmis sa asteptam. Am asteptat aproximativ 40 minute, timp in care din cabinetul de recoltare ieseau doar asistente solicitate la cabinetele din jur. Am intrebat de ce dureaza atat si am inteles ca in cabinet era un bebelus (cred ca avea aproximativ 1 ora de cand intrase) si asistentele nu erau suficiente ca numar, motiv pentru care erau solicitate si de medicii aflati in cabinetele vecine. Domnisoara de la receptie vorbea de sus cu toata lumea, inclusiv cu mine. I-am solicitat sa-mi returneze banii si mi-a cerut CI-ul pentru a face o copie, ceea ce m-a scos putin din sarite. Am cateva intrebari retorice pentru managementul SANADOR:
1. In conditiile in care nu se pot face programari la recoltare (asa mi s-a spus la telefon 0219699), de ce nu asigurati cel putin doua cabinete de recoltare, cu personal dedicat acestei activitati, asa cum procedeaza alte clinici private ?
2. De ce sunt incasati banii in avans si nu dupa prestarea serviciului medical ?
3. De ce solicitati actul de identitate pentru a face o copie dupa el atunci cand vi se solicita returnarea banilor pe care-i incasati in avans ? Apartineti de Ministerul de Interne ? Credeti ca daca va elaborati o procedura interna care implica un pacient/client, acesta din urma este obligat s-o respecte cu orice pret ?
4. De ce va bateti joc de pacienti, lasandu-i sa astepte si sa piarda o multime de timp pe banii lor ? Nu vi se pare ca incepeti sa semanati din ce in ce mai mult cu un spital de stat ?

Nu este prima data cand trec printr-o experienta neplacuta intr-un centru SANADOR, acum trei ani fiind internat pentru o operatie de menisc la spitalul SANADOR. Si atunci am avut parte de situatii pe care le credeam posibile doar in institutiile de stat, nu la privat, in conditiile in care platesti de-ti vine rau.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
sanador nesimtire
Postat de Liliana florina Gurgulin , octombrie 15, 2018
am sunat zilele trecute pentru o programare spirometrie il intreb pe prostul care mia radp sa imi zika in pret estimativ mi sa zis 190 si poate inca 85 lei dp ajung acolo imi face o consulatie adik cateva intrebarii si gata dp ma trimis in alta parte sa platesc 85 k spirometia se face in alta clinca plec ma duk acolo platesc dp ce imi face imi zice k ei nu citesc rezultatele sa ma duk i apoi acolo cand ajung doamna doctora a plecat ca o nesimtita mia luat bani si ca sa imi citeasca cineva imi cerea 190 de lei iar sau la foamna nesimtita de doctora 120 si sia teecut numele pe fisa niki un doctor sa poata citi sporomertia desi doamna stia k plec in anglia joi si ia mai venea la clinca vineri deci miau luat bani si mau lasat asa o clinca de rahat nu va mai duceti ca k batatie de joc nesimtitele dracu
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Reclamație medicului de pe ambulanta sanador
Postat de Mihaela Silvia Cotlet , ianuarie 12, 2020
Buna ziua. Ma numesc Cotlet Mihaela Silvia. In urma apelului meu la 112 azi 12.01.2020,ora 14:51 pentru a anunța ca fetița mea Bogdan Nicolle Andreea in varsta de 9 ani acuza dureri de burtica și varsă și puțină apă dacă o bea a ajuns la mine la domiciliu un echipaj de ambulanță cu un medic x pentru ca nici nu s.a prezentat și care era foarte indignat pentru ca nu înțelegea de ce am chemat ambulanta si vorbea si pe un ton rastit cu copilul.Nesimtire. Oare are copii? Ce cauta sa profeseze aceasta meserie?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Miercuri, 24 Iulie 2013 11:07
 
originals.ro

Autentificare