Reclamație Kaufland PDF Imprimare Email
Scris de cristina   
Miercuri, 06 Iunie 2018 19:10

În cele ce urmează vă vom comunica câteva dintre problemele cu care ne confruntăm în filiala 4100 Ploiești. După cum știți, în ultima vreme s-au schimbat managerii acestei filiale, am trecut prin bune, prin rele, am mai rămas o mână de oameni cu vechime în Kaufland, unii s-au orientat către alte domenii.

Ținem să precizăm un lucru încă de la bun început,că în ultimele 7 luni situația s-a schimbat în rău și asta de când la conducere a venit doamna Naghy Alexandra. Este un om ce nu știe ce este aceea o echipă, nu știe să vorbească pe un ton amiabil, țipă, urlă, ba mai mult ne jignește, ne face ineficienți, incompetenți și chiar proști. Noi nu suntem sclavi pe plantația nimănui ca să acceptăm un asemena comportament. Îi recomandăm un control psihiatric de specialitate pentru că aici se lucrează cu oameni, nu cu roboți. Așa ceva este inadmisibil, am avut atâția manageri, dar am primit respect din partea acestora, ne ascultau în tot felul de probleme și ne și ajutau în rezolvarea acestora.

Conform informării de la vizierul filialei în care se spune că planificarea se afișează cel târziu joi la ora 15:00, cu programul de până la peste 2 săptămâni, acest lucru nu se respectă, planificarea fiind pusă duminica seara doar pentru săptămâna următoare. Mai scrie că după 10 zile consecutive se vor da 4 zile libere, nu este așa, s-au dat 2 zile libere dupa 9-10 zile lucrate, urmate de alte 8,9 sau chiar 10 zile lucrate.

Pauza unora dintre noi nu este respectată în sensul că sunt chemați prin stație ssă apeleze sau să vorbească cu diferite departamente, unde este corectitudinea și respectul față de angajat? În consecință cerem anularea difuzorului din sala de mese.

Când venim de pe raion să intrăm pe casa de marcat venim murdari, transpirați, clientul observă. Unde este amabilitatea față de client? Angajatul de la frische este chemat pe raionul legume-fructe, apoi se întoarce la frische, este igienic? Același echipament îl are.

Clienții tot mai nemulțumiți: nu găsesc pe nimeni pe raion pentru informații. Clienții spun: „Trebuie să schimbăm magazinul, ne-am săturat să nu găsim produsele la raft, și de cozile de la casă”, și asta din cauza lipsei personalului. Clienții ne întreabă „Se închide Kaufland-ul? Nu există marfă la raft”. Aceștia nu înțelleg ce se întâmplă.

Știți că angajații part-time au fost obligați să se scaneze la ieșirea din program pentru a nu se intra în abatere și apoi să rămână să își termine treaba pe raion? Pentru că nu a fost timp suficient deoarece era planificat doar un angajat până la ora închiderii.

Pe raion nu se ia pauză până nu se bagă 5-6 paleți de marfă, păi omul nu poate lucra nemâncat. Pe case se stă 6-7 ore fără pauză, caz concret casieră planificată 10 ore, după 8 ore abia a primit pauză. Este oare posibil???

Acestea nu sunt valorile Kaufland, angajatul trebuie respectat, aici nu este omenie. Angajații vin la serviciu cu frică și nu spun niciodată problemele tot de frica de a nu-și pierde locul de muncă sau a fi bătaia de joc a superiorilor. Nimeni nu verifică în sistem ceea ce trebuie, ci doar cifre și încasări. Oare nu se sesizează nimeni de ce avem atâția colegi în concedii medicale, bolnavi și istoviți, diagnostic de hernie de disc, scolioze, operații și alte probleme de efort maxim? Mulți dintre ei au demisionat din cauza presiunii.

Casierii au fost trimiși abuziv la Imbiss fără școlarizare și fără echipament adecvat, deși medicii specialiști le-au interzis unora să presteze muncă în frig sau umiditate. Incidentul care a avut loc de curând la Imbiss s-a produs din cauza acestui lucru, fără școlarizare în prealabil, echipament de protecție adecvat și stres maxim, casiera respectivă luând vina asupra ei de frica de a nu avea repercursiuni din partea superiorilor. Trebuia spus adevărul polițiștilor și celor de la salvare.

Legat de departamentul case, de curând, doamna manager, daca o putem numi așa, a spus că își va face probleme când cozile vor fi până la raionul Mopro. Cum este posibil asta?

Vizitele făcute de către superiori vă rugăm să nu le mai anunțați din timp, pentru că managerul antrenează angajații astfel că veți găsi totul în ordine și nu reflectă realitatea. Veniți pe neașteptate!!!

Dorim să lucrăm într-un mediu plăcut și să fim într-adevăr o echipă, fără să ne simțim sclavi ai acestei filiale. Nu putem fi eficienți și să dăm randament sub această presine și stres continuu provocat de către superiorii noștri direcți, în speță: șef de zi, manager.

În speranța că toate acestea vor fi citite de cine trebuie, așteptăm soluționarea problemelor deoarece va veni o zi când nu o să mai intre niciun angajat să lucreze și nu o să se deschidă magazinul.

Vă mulțumim!

Angajații 4100, Ploiești.

Trackback(0)
Comentarii (0)add
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Joi, 07 Iunie 2018 16:53
 
originals.ro

Autentificare