SERVICII DE 2 LEI LA SERVICE SERVSKILLS - EMAG PDF Imprimare Email
Scris de Radu Marian   
Marţi, 25 Martie 2014 19:36

Fw: ServSkills - mesaj formular contact

To
  • Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
  • Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
  • Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Buna ziua,
Atasat regasiti raspunsurile sesizarilor mele catre service-ul ServSkills.
De asemenea atasaz fisa de service in care se mentioneaza faptul ca mi-am retras telefonul din service. Ei imi raspund cu: " Va informam ca situatia produsului dvs. inregistrat in service ServSkills  cu fisa nr. 691656 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT. "

Nu recomand si doresc sa fac o sesizare acestui service, deoarece serviciile prestate clientilor sunt de ce-a mai mica calitate.
Cand am lasat telefonul in service, unui alt client i-a fost comunicat faptul ca superiorul domnisoarei din front office nu doreste sa stea de vorba cu clientul.
Eu am solicitat sa vorbesc cu un team leader sau un supervizor si mi-a fost raspuns foarte impertinent de catre domnisoara din front office ca nu am ce sa discut cu un superior, toate plangerile sa  le formulez dansei.
Am cerut o explicatie de ce dureaza asa mult ca un produs post garantie sa fie reparat si mi s-a comunicat ca de 12 zile se asteapta touch screen-ul... daca se verifica in sistemu celor de la service se va observa ca de telefon nu s-a atins nimeni decat in data de 20 - 21 .03.2014 cand am dat primul mail catre service.
Atitudinea domnisoarei lasa mult de dorit - mentionandu-mi pe un ton superior faptul ca nimeni nu e obligat sa imi repare mie telefonul desi platesc eu in 3-5 zile.
Va rog analizati dumneavoastra raspunsurile primite sesizarilor mele si veti trage concluziile.
NU RECOMAND SERVICIILE ACESTUI SERVICE !!!


Mai jos va ve-ti convinge de raspunsurile primite.


ultimul mail primit de la service:
To
  • Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Stimate client,

Va informam ca situatia produsului dvs. inregistrat in service ServSkills  cu fisa nr. 691656 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT.

Cu stima,
Echipa ServSkills

----- Forwarded Message -----
From: Radu Marian
To: ServiceDaniel Iordache | ServSkills
Cc: Service Servskills ; ServiceCatalin Achim | ServSkills
Sent: Sunday, March 23, 2014 5:28 PM
Subject: RE: ServSkills - mesaj formular contact

Va multumesc pentru mail-ul standardizat.

Nu doresc sa fiu genul de client dificil si nemultumit dar macar  mail-ul dumneavoastra se imi raspunda cerintelor  mele.
Nu inteleg ce trebuie sa verificati la un telefon? In plus nu cred ca puteti sa il livrati dumneavoastra, intrucat l-am adus personal in service.
Pe site-ul dumneavoastra este afisat un slogan : " Timp mediu de reparatie: 6 zile " eu zic ca pentru un touch screen nu sunt necesare.
Este un proces ce dureaza maxim 1 zi.

Sunt foarte nemultumit de serviciile dumneavoastra si de modul cum gestionati clientul.


--------------------------------------------
On Fri, 3/21/14, Daniel Iordache  | ServSkills, Service < Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza > wrote:

Subject: RE: ServSkills - mesaj formular contact
To: " Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza " < Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza >
Cc: "Service Servskills" < Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza >, "Catalin Achim | ServSkills, Service" < Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza >
Date: Friday, March 21, 2014, 2:52 PM

Buna ziua,
Produsul se afla in curs de verificare si imediat ce va fi
reparat, se va expedia catre dumneavoastra. Va asiguram de
faptul ca se va depune tot efortul astfel incat situatia sa
fie remediata cat mai rapid.

Echipa Servskills va multumeste si va sta permanent la
dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile
noastre!

Multumesc / Best regards,

Daniel Iordache
Customer Support
+40 742 726 843
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

www.servskills.ro

Grant Shopping Center | 148, Virtutii Street
Bucharest 060787, Romania

Acest mesaj si documentele atasate sunt pentru a fi citite
numai de catre destinatarul mesajului. Mesajul si
atasamentele acestuia pot contine informatii confidentiale,
care sunt protejate prin politica de confidentialitate a
companiei. In cazul in care nu sunteti destinatarul acestui
mesaj (sau nu sunteti o persoana autorizata pentru
administrarea acestei adrese de email) nu va este permisa
copierea, folosirea sau expedierea catre terti a acestui
mesaj sau a atasamentelor acestuia. Daca acest mesaj v-a
fost trimis dintr-o eroare umana, va rugam sa informati
imediat expeditorul si sa stergeti acest e-mail.

This e-mail message and any attachment are intended
exclusively for the named addressee. They may contain
confidential information which may also be protected by
professional secrecy. Unless you are the named addressee (or
authorised to receive for the addressee) you may not copy or
use this message or any attachment or disclose the contents
to anyone else. If this e-mail was sent to you by mistake
please notify the sender immediately and delete this
e-mail.
 SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT
www.servskills.ro

-----Original Message-----
From: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
[mailto: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ]
On Behalf Of Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Sent: 20 March 2014 22:49
To: Service Servskills
Subject: ServSkills - mesaj formular contact

Buna ziua,

Am la dumneavoastra un Allview P5 Qmax pentru inlocuirea
unui touchscreen .
fisa nr 691656 / 13.03.2014
Tinand cont ca nu este o reparatie pe garantie, ci contra
cost, nu inteleg de ce trebuie sa astept cele 15 zile -
prevazute legal pentru garantie.
Va rog sa ma instiintati despre evolutia reparatiei cat mai
urgent. Am nevoie urgenta de telefon.
Allview Brasov mi-au cerut si o suma de bani mai mica dar si
o perioada de 5 zile de reparatie decat dumneavoastra.
Nu mi se pare corect sa platesc un serviciu si sa astept ca
la garantie.

Cu stima,

Radu Marian

Radu Marian
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
0721688725



Trackback(0)
Comentarii (0)add
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:08
 
originals.ro

Autentificare