Reclamatie producator Samsung si Service ESD-ROM PDF Imprimare Email
(1 vot, in medie 1.00 din 5)
Scris de nicknick   
Marţi, 11 Noiembrie 2014 07:57

am si eu o reclamatie de facut pt firma Samsung.

 

In luna mai 2014 am achizitionat un aspirator Samsung cu capacitate 1600 W. Totul bine si frumos pana la a 3-a sau a 4-a utilizare cand nu mai tragea.

Acum 2 saptamani l-am dus in service de pe Iuliu Maniu si la ridicare mi s-a precizat ca nu i s-a facut nimic, doar nu stiu ce filtre au fost scuturate si ca aspiratorul functioneaza in parametrii normali.

l-am luat acasa si dupa o zi l-am folosit si surpriza. NU FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII NORMALI ci de abia trage.

la sesizarea facuta catre ei, mi s-a raspuns ca de fapt ca produsul prezenta filtrele incarcate si ca acestea trebuiesc inlocuite si nu ca functioneaza in parametri mnormali cum mi s-a spus la ridicare.

Pretul acestor filtre este de aproximativ 89 lei; 45 lei cel de la intrare, iar cel de sub recipientul de praf 44 lei pt ca producatorul nu precizeaza care este durata de viata a filtrelor; aceasta variand in functie de cantitatea de impuritati aspirate.

din ce imi spun ei, e ca si cum eu m-am dus si am tras cu aspiratorul respectiv 1 kg de paf si s-a ales praful de filtrele lor.

ma gandesc sa fac reclamtie la OPC pt ca nu mi se pare fair sa ma puna sa platesc.



 

Trackback(0)
Comentarii (4)add
0
Telefon mobil Samsung defect
Postat de Flor_ina , aprilie 04, 2015
La ei am fost si eu cu telefonul mobil de cateva ori. Ultima oara mi-au dat negatia producatorului cu mentiunea ca aparatul nu poate fi reparat.Nici eu nu sant multumita de Esd rom.De fiecare data plecam de la ei cu aceleasi probleme pentru care ma duceam .
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
telefon cu probleme
Postat de georger , iunie 04, 2015
salut. si eu am fost de 3 ori cu un telefon care se restarta din senin. prima oara l-au resoftat, a doua oara mi-au schimbat bateria, a treia oara mergand cu aceeasi problema, i-au schimbat placa de baza. greu ...dar bine ca s-a rezolvat. ideea e sa insistati pana va vedeti problema rezolvata. BAFTA !
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
Samsung si ESD-ROM de evitat
Postat de George D , septembrie 30, 2016
Am fost la ESD-ROM, directionat de cei de la Samsung, ca sa repar un Samsung Galaxy S7 Edge (am spart display-ul). Am platit 1300 Ron apprx. si am observat cand am ajuns acasa ca display-ul nou este defect (avea o pata neagra pe ecran, mica). M-am reintors la ESD-ROM cu factura si garantia reparatiei si mi-au promis ca o sa mi-l repare in 3-7 zile. Asta s-a intamplat pe 1 sept. 2016. Astazi este 30 sept. si nu am nici telefonul nici banii inapoi. La ei pe website scrie clar ca daca dureaza mai mult de o ora mi se da telefon sa il folosesc, reparatia nu dureaza mai mult de 15 zile. Am sunat dupa acele 15 zile la ei si mi s-a vorbit in scarba de angajati de la serviciul cu clienti (Anca Mitu e una din ele) Ex: ei nu stiu cand mi se repara telefonul, ei nu stiu mai nimic, sa fac reclamatii daca nu imi convine. Zis si facut am facut la ANPC si la Politie dar din cate vad degeaba. Cel mai bun sfat este sa evitati acel service si daca se poate sa evitati sa cumparati Samsung.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
Total aiurea
Postat de Vasile.T. , decembrie 21, 2021
Amtrimis o tabletă la esd pentru că nu ai mai mergea difuzorul specific că tableta era la mine de 1 luna și am primit alta cu 3cranul crapatsmilies/angry.gifsmilies/angry.gifsmilies/angry.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Duminică, 16 Noiembrie 2014 19:49
 
originals.ro

Autentificare