Reclamatie producator Samsung si Service ESD-ROM |
Scris de nicknick |
Marţi, 11 Noiembrie 2014 07:57 |
am si eu o reclamatie de facut pt firma Samsung.
In luna mai 2014 am achizitionat un aspirator Samsung cu capacitate 1600 W. Totul bine si frumos pana la a 3-a sau a 4-a utilizare cand nu mai tragea. Acum 2 saptamani l-am dus in service de pe Iuliu Maniu si la ridicare mi s-a precizat ca nu i s-a facut nimic, doar nu stiu ce filtre au fost scuturate si ca aspiratorul functioneaza in parametrii normali. l-am luat acasa si dupa o zi l-am folosit si surpriza. NU FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII NORMALI ci de abia trage. la sesizarea facuta catre ei, mi s-a raspuns ca de fapt ca produsul prezenta filtrele incarcate si ca acestea trebuiesc inlocuite si nu ca functioneaza in parametri mnormali cum mi s-a spus la ridicare. Pretul acestor filtre este de aproximativ 89 lei; 45 lei cel de la intrare, iar cel de sub recipientul de praf 44 lei pt ca producatorul nu precizeaza care este durata de viata a filtrelor; aceasta variand in functie de cantitatea de impuritati aspirate. din ce imi spun ei, e ca si cum eu m-am dus si am tras cu aspiratorul respectiv 1 kg de paf si s-a ales praful de filtrele lor. ma gandesc sa fac reclamtie la OPC pt ca nu mi se pare fair sa ma puna sa platesc.
|
Ultima actualizare în Duminică, 16 Noiembrie 2014 19:49 |