Reclamatie producator Samsung si Service ESD-ROM Imprimare
(1 vot, in medie 1.00 din 5)
Scris de nicknick   
Marţi, 11 Noiembrie 2014 07:57

am si eu o reclamatie de facut pt firma Samsung.

 

In luna mai 2014 am achizitionat un aspirator Samsung cu capacitate 1600 W. Totul bine si frumos pana la a 3-a sau a 4-a utilizare cand nu mai tragea.

Acum 2 saptamani l-am dus in service de pe Iuliu Maniu si la ridicare mi s-a precizat ca nu i s-a facut nimic, doar nu stiu ce filtre au fost scuturate si ca aspiratorul functioneaza in parametrii normali.

l-am luat acasa si dupa o zi l-am folosit si surpriza. NU FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII NORMALI ci de abia trage.

la sesizarea facuta catre ei, mi s-a raspuns ca de fapt ca produsul prezenta filtrele incarcate si ca acestea trebuiesc inlocuite si nu ca functioneaza in parametri mnormali cum mi s-a spus la ridicare.

Pretul acestor filtre este de aproximativ 89 lei; 45 lei cel de la intrare, iar cel de sub recipientul de praf 44 lei pt ca producatorul nu precizeaza care este durata de viata a filtrelor; aceasta variand in functie de cantitatea de impuritati aspirate.

din ce imi spun ei, e ca si cum eu m-am dus si am tras cu aspiratorul respectiv 1 kg de paf si s-a ales praful de filtrele lor.

ma gandesc sa fac reclamtie la OPC pt ca nu mi se pare fair sa ma puna sa platesc.



 

Ultima actualizare în Duminică, 16 Noiembrie 2014 19:49