Reclamatie Imprimare
Scris de Alexandrescu Mihai   
Miercuri, 25 Aprilie 2018 12:32

Domnilor responsabili cu acest serviciu

Ma numesc Alexandrescu Mihai si am achizitionat de la firma dumneavoastra un terminal 4G pentru care trebuie sa platesc un abonament.Din luna ianuarie anul curent am avut numai probleme incepand cu semnalul slab la receptor si trminand cu deconectrea de la internet.

Am facut nenumarate sesizari la serviciul responsabil cu rezolvarea problemelor de unde am primit numai promisiuni neonorate. Din luna ianuarie anul curent am facut sesizari peste sesizari cu privire la factura pe care trebuia sa o primesc lunar impreuna cu mesajul telefonic de unde am primit la fel numai promisiuni fara sa primesc nici pana astazi 25.04.2018 factura sau mesaj telefonic.Intrbarea mea este: "cand aveti de gand sa-mi trimiteti si mie factura pentru abonamentului pe care trebuie sa-l platesc domilor ? "Daca nu se rezolva problema ma voi adresa forurilor competente in speta Protectiei Consumatorului.

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 15 Decembrie 2018 09:48